یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

شما ممکن است بنا به دلایل مختلفی به فرزندتان توجه نکنید و نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشید، در حالی که بی‌توجهی به کودک می‌تواند عوارض جدی به همراه داشته باشد.

ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای استان البرز گزارش دادند که کیفیت هوا در مناطق مختلف شهرستان کرج به دلیل بروز پدیده گرد و غبار در وضعیت خطرناک قرار گرفته است.

طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای پایتخت در وضعیت بسیار ناسالم است.

با نزدیک شدن به ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، شوق زیارت آستان مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) در بین آزادمردان جهان بیشتر می‌شود.

عمو رضا دوچرخه مزین به تصویر شهید ابراهیم هادی را زیر علامت وسط موکب گذاشته و می‌گفت: «رکاب می‌زنم تا خود کربلا. روزی حدود صد کیلومتر برم، روز اربعین هم، خود کربلام.»

فرماندار سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: محمد حیدری بازنشسته هنگ مرزی سراوان توسط افراد ناشناس به قتل رسید.

تیم فوتبال اتحاد کلبا در هفته دوم لیگ برتر امارات مقابل البطائح به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

دبیر هیئت اجرایی جذب اساتید دانشگاه شریف علت قطع همکاری این دانشگاه با «علی شریفی‌زارچی» را اعلام کرد.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: زائران اربعین خودروی خود را به هیچ وجه شبکه در معابر مرزی شلمچه و چذابه رها نکنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درآمد نفتی ایران در دولت قبل به حداقل ممکن رسید، ذخایر ارزی نامناسب بود و دولت سیزدهم صندوقی خالی و بدهکار را تحویل گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان موتورسیکلت شهروندان در کوه صفه اصفهان و کشف 9 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد.

فرمانده کل انتظامی کشور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از مأموریت های مهم فراجا دانست و گفت: انتظامی کشور برای برگزاری انتخابات پیش رو آمادگی کامل دارد.

بزرگراه آزادگان با 36.5 کیلومتر طولانی‌ترین بزرگراه شهر تهران است که به عنوان شاهراه و مهم‌ترین محور ارتباطی کل پایتخت محسوب می‌شود و 18 کیلومتر از طول این بزرگراه در پهنه فرونشست است.

در حالی که دمای کربلای معلی طی هفته گذشته تا 47 و حتی 48 درجه سانتیگراد بالا رفته بود، دمای هوا در این شهر امروز به 43 درجه رسیده که نسبت به هفته گذشته کاهش چشم گیری داشته است.