دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر گروه جراحی بیمارستان شریعتی، در مورد سنگ کیسه صفرا، توضیحاتی داد.

وزیر کشور گفت: تلاش می کنیم در اربعین امسال شرایط خوبی را برای زوار فراهم کنیم تا با خیال آسوده به سفرشان ادامه دهند.

دو شهروند هنگ کنگی در حمله یک گراز وحشی که وارد ایستگاه مترو شده بود مجروح شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: پرونده قضایی ضرب‌وشتم شهروند شاهرودی در جریان رسیدگی قرار گرفته است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و همچنین افزایش تدریجی دما از امروز تا پنجشنبه (9 تا 12 مردادماه) پیش‌بینی می‌شود.

کافی است همان اول، میخ‌تان را محکم بکوبید و بگویید که طلاق آخرین و بهترین راه است. طلاق توافقی آنقدر زیادشده که مشاوران و متخصصان این جلسات هم حوصله‌شان از نصیحت‌کردن و پنددادن، سر رفته است.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری در نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، نسبت به عواقب برخورد با پرستاران دو بیمارستان امام خمینی و حضرت مهدی (عج)، هشدار داد.

هوش مصنوعی باعث جنگ‌های ویران‌گر می‌شود یا صلح را افزایش می‌دهد؟ مطرح‌شدن بیشتر هوش مصنوعی به‌ویژه با انتشار نسخه عمومی چت جی‌پی‌تی (Chat-GPT) پرسش‌هایی در مورد آینده این فناوری نو ایجاد کرده است.

کارشناسان برجسته هوش مصنوعی زنگ خطر را در مورد سرعت و عظمت پیشرفت‌های اخیر در زمینه این فناوری به صدا درآورده و چهار تهدید را برای جوامع انسانی برشمرده‌اند.

معاون توسعه، مدیریت و برنامه ریزی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با حذف دفترچه‌های بیمه بیش از 800 تا هزار میلیارد تومان در سال صرفه جویی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و همچنین افزایش تدریجی دما از امروز تا پنجشنبه (9 تا 12 مردادماه) پیش‌بینی می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور در اولین همایش پلیس گمرک، مبارزه با جرایم اقتصادی کلان، کشف هوشمند اموال قاچاق و مقابله جدی با احتکار را مورد تاکید قرار داد و گفت: سال 1402 سال سختی برای قاچاقچیان است.

وزیر بهداشت، تعطیلی آخر هفته شهرهای بالای 40 درجه را پیشنهاد داد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: برای اولین بار در 1401 توانستیم 100 درصد نیاز خونی کشور را تامین کنیم، درحالی که پیشتر این رقم، 85 درصد بود.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار آب‌گرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در 10 استان از افزایش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه به موفقیت‌های زیادی در حوزه سلامت دست یافتیم، گفت: در این حوزه حرف اول را در منطقه می زنیم.