دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت ارسال کننده پیامک‌های صرافی آبان تتر، ارسال پیامک هکرها از طریق سامانه این صرافی را تایید کرد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح در مرزهای استان خبر داد.

سازمان سنجش آموزش کشور درباره لغو آزمون آیلتس 7 مرداد 1402 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به تولید، تبلیغ و انتشار تصاویرنامتعارف در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید دربیشتر نواحی و کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند 4 نفره سارقان حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، سرقت‌ها را انجام می‌دادند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت موسوم به کیونت خبر داد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آمارهایی را از مرتکبان تخلفات حادثه‌ساز در تهران ارائه کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح مواد مخدر با کشف یک تن و 139 کیلو گرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: بر اساس جلسه امروز کمیسیون ایمنی راه‌ها، سرعت مجاز خودروها در مسیر عباس آباد میامی جهت حفاظت از یوزپلنگ ایرانی از 110 به 80 کیلومتر بر ساعت کاهش یافت.

بر اساس اعلام دفتر مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل و خوزستان دارای بیشترین موارد ابتلا به بیماری را دارند.

رییس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت محلی و نقطه ای در ارتفاعات و جاده های کوهستانی وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق از مسافران خواست حاشیه جاده چالوس توقف نکنند.

مستمری سازمان‌های حمایتی کم و درآمد معلولان هم کفاف گذراندن زندگی آنها را نمی‌دهد و این موارد در حالی است که هیچ یک از بیمه‌ها هزینه‌های سبد زندگی درمانی و توانبخشی معلولان را کاهش نمی‌دهند.

روابط عمومی بهزیستی استان گلستان اعلام کرد: در پی وقوع حریق در شیرخوارگاهی در استان گلستان آسیبی به فرزندان و کارکنان این مرکز نرسیده است.

تولید داروهای بیماران خاص از جمله افراد هموفیلی، از پلاسمای انسانی؛ باعث شده تا صنعت پلاسما از جایگاه ویژه ای در دنیا برخوردار شود.