سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آماده باش مراکز درمانی برای روزهای گرم این هفته خبر داد.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان از اسکان اضطراری 414 نفر در 24 ساعت گذشته، خبر داد.

مرد جوانی که همسرش را با ضربات چاقو کشته بود، در دادگاه علت این قتل را خرید اینترنتی همسرش در شب هنگام و با کارت بانکی او عنوان کرد.

سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

حدود 15 ماهی از ماجرای عجیب احداث مجتمع پتروشیمی میانکاله می‌گذرد و با وجود موانع قانونی و مخالفت سازمان محیط زیست، همچنان مصوبه هیأت دولت قدرت نمایی می‌کند.

تصاویر منتشرشده توسط وزارت دفاع روسیه از حمله راکتی جنگنده‌های سوخو 25 به مواضع اوکراین را مشاهده می کنید.

بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج دو سرنشین آن جان باختند.

پدری پس از گذشت یک سال از ناپدید شدن فرزندش، راز مفقود شدن او را برملا کرد و گفت پس از کشتن پسرش او را مثله کرده و قطعات جسد را در سطل‌های زباله سطح شهر انداخته است.

تابستان سال جاری از گرمترین روزها و شب‌های یک دهه گذشته است و بنا بر اعلام متخصصان فردا (سه شنبه) میزان اشعه ماورای بنفش خورشید در تهران شدید است و مردم باید اقدامات حفاظتی را مورد توجه قرار دهند.

مرد 47 ساله ای که با یورش به منزل صاحبخانه اش، گرداب خون به راه انداخت، در حالی دستگیر شد که مرد 72 ساله را به دلیل افکار مشوش خود به قتل رسانده و همسر او را نیز به شدت مجروح کرده بود.

میوه‌ها بهترین منابع تامین کننده آب، املاح و ویتامین‌های مورد نیاز بدن هستند.

طبق برآوردهای سازمان جهانی بهداشت حدود یک میلیارد سیگاری در جهان وجود دارد که سالانه 6 هزار میلیارد نخ سیگار مصرف می‌کنند.

زعفران بومی نواحی مختلف آسیا، به ویژه جنوب غرب آسیا، جنوب اروپا و خوب اسپانیاست. قسمت مورد استفاده این گیاه که به نام زعفران در بازار تجارت موجود است انتهای خامه و کلاله گل است.

خوراندن تخم کبوتر زبان کودک را واقعا باز می‌کند؟ پاسخ فوق تخصص گوارش و کبد کودکان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را در ادامه بخوانید.

بادام یک آجیل سالم است. در مورد فواید سلامتی بادام بسیار گفته و نوشته شده است. با این حال، آیا می دانید در صورت مصرف بیش از حد، بادام می تواند عوارض جانبی ایجاد کند؟