جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

شب گذشته عده‌ای ناشناس به علم و کتل عزای سیدالشهدا (ع) در هیأت انصارالحسین اصفهان واقع در خیابان کاشانی جنب خیابان جامی حمله و آن را آتش زدند.

بند مربوط به کاهش مشوق‌های مالیاتی در برنامه هفتم، امروز در مجلس اصلاح شد و با 70 درصد آرا به تصویب رسید. مطابق با اصلاحیه جدید، دولت موظف است معافیت‌های منجر به رشد اقتصادی را تقویت کند.

به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد با ابزار جدید خود با نام "Genesis" به کمک ناشران بیاید و به‌عنوان دستیار شخصی خبرنگاران، ایفای نقش کند.

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نام نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از سوم مردادآغاز می‌شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر به آمادگی لازم برای پوشش پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و از استقرار 1200 نیروی درمان اضطراری در مسیر پیاده‌روی خبر داد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا آخرین وضعیت و فرآیند صدور گذرنامه زیارتی را تشریح کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه هنگام بعد از ظهر و شب در بیشتر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود.

در پی حمله تروریستی به واحد گشتی پلیس راه در محور خاش تفتان تعداد 4 نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از فوت 2 مصدوم حادثه حریق تانکر حمل سوخت در تونل تنگه زاغ بندرعباس خبر داد.

نوزاد 4 کیلو و 900 گرمی در بیمارستان ضیائیان تهران متولد شد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه باید حفر غیر مجاز چاه‌ها و خشکسالی تهران جدی گرفته شود گفت: از قوه‌قضائیه در خواست می‌کنیم با طور قاطع با افرادی که چاه‌های غیر مجاز حفر می‌کنند برخورد کند.

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار باران، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک طی پنج روز آینده در برخی مناطق کشور خبر داد.

فرماندار اردستان از دستگیری 2 عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی و آتش سوزی عمدی نخل تاریخی 300 ساله عزاداری هیات حضرت ابوالفضل (ع) محله کوشک در این شهرستان خبر داد.

جولان خودروهای شوتی در جاده‌های منتهی به پایتخت این روزها به دغدغه‌ای جدید برای مردم به خصوص رانندگان سایر خودروها تبدیل شده است.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، اهواز با 50 درجه سانتیگراد، گرم ترین مرکز استان در کشور است.