دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزش کوه محور هراز را مسدود کرد.

هواشناسی مازندران با اعلام وضعیت هشدار سطح زرد، هرگونه فعالیت دریایی در این استان را در 3 روز آینده ناایمن اعلام کرد.

سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به 4 استان کشور در سیل و آبگرفتگی 5 روز گذشته، از شرکت 101 امدادگر در این عملیات خبر داد.

از نظر یک جامعه شناس مدتی است جوانان ایرانی از فرهنگ ایرانی فاصله گرفته و با الگو برداری از فیلم‌های داخلی و خارجی درگیر فرهنگ جعلی شده اند. وی معتقد است قبل از رسیدن به ویرانی فرهنگی باید این ماجرا را متوقف کنیم.

در 24 ساعت آینده برای نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی گیلان غرب، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی وزش باد شمالی، کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

رسیدگی به پرونده مرد میانسالی که در جریان فروش خودرویش از سوی یک مادر و پسر به قتل رسیده است، در حالی از سوی کارآگاهان اداره پلیس آگاهی ادامه دارد که دختر مقتول جزئیات تازه‌ای از این جنایت را فاش کرد.

دزد جوانی که انتشار فیلم سرقت وی، موجی از جو روانی و احساس ناامنی را در مشهد ایجاد کرده بود، پس از یک هفته تلاش پلیس در حالی به دام قانون افتاد که مال باخته نیز به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: مشکلی برای پذیرش نسخ کاغذی از طرف آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها وجود ندارد.

آلودگی هوا دیگر زمستان و تابستان نمی‌شناسد و وضعیت کلانشهرها روز به روز بدتر می‌شود و این در حالی است که نه تنها هزینه‌های بسیاری بر نظام سلامت تحمیل می‌کند بلکه سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

بسیاری از باورهای اشتباه در مورد نوشیدن آب طی سال‌های اخیر پراکنده شده است. در این مطلب سعی داریم بر اساس آخرین یافته‌های علمی به بررسی باورهای درست و نادرست در این مورد بپردازیم.

یک فلوشیپ ناباروری، از تنبلی تخمدان به عنوان یکی از شایع‌ترین علل ناباروری زنان نام برد و بر ضرورت آگاهی از علائم و عوارض سندرم تخمدان پلی‌کیستیک تاکید کرد.

مطالعات و اندازه گیری دقیق زمینی که در ایستگاه‌های شاخص ساحلی دریای خزر انجام گرفته این مساله سبب افزایش قابل توجه محدوده ساحلی در طول بیش از 850 کیلومتر سواحل شمالی کشور شد.

دندان درد معمولا به دلیل پوسیدگی دندان، عفونت، شکستن یا افتادن دندان و تحلیل لثه در نواحی فک یا ریشه‌ی دندان احساس می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از ممنوعیت حمل علامت در دسته‌های عزاداری مراسم های روز سوم امام حسین (ع) در محدوده امام زاده حسن (ع) کرج خبرداد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یکی از اشرار که در شب تاسوعا اقدام به قمه کشی میان عزاداران حسینی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

حول حوش یک ساعت زمان داشتم تا خودم را به قافله برسانم، ولی به خاطر محدودیت‌های ترافیکی کمی زودتر به راه افتادم، وقتی عشق به بانوی صبر و استقامت و سید الشهدا (ع) فرمان دهد، پای دل قرار ماندن ندارد، نه گرمای 40 درجه تابستان خسته‌شان می‌کند و نه از شدت تشنگی گلایه می‌کنند...