جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 29 میلیون و 200 هزارتومان است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند رو به رشد با افزایش 26 هزار و 43 واحد همراه شد.

قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: کمک هزینه نانوایان از 30 درصد به 40 درصد افزایش یافت.

با تأیید مصوبه خودروهای کارکرده در مجمع تشخیص مصلحت، نظام‌خودروهای خارجی دست‌دوم و کارکرده یک گام به بازار ایران نزدیک‌تر شدند.

شهردار تهران از راه اندازی تراموا در پایتخت خبرداد و گفت: این تراموا ظرف مدت 18 ماه ساخته می‌شود.

برخی از بلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی ماهانه میلیاردها تومان درآمد دارند و مالیاتی که باید سالیانه بپردازند چند 10 میلیون تومان است.

رشد نقدینگی در یک روند نزولی از 39 درصد در پایان سال 1400 به 31.1 درصد در پایان سال 1401 کاهش یافت.

در این خبر به بررسی قیمت انواع ماهی در بازار پرداختیم.

قیمت خودرو این روزها از یک سو با خبر آزادسازی واردات، میل به کاهش دارد و از سوی دیگر، به‌دلیل کاهش بیش از حد، توان حرکت رو به بالا را از دست داده و در سردرگمی کامل به‌سر می‌برد.

امروز در بازار بورس، خودرویی‌ها یکپارچه سبزپوش بودند، کارشناسان بازار سرمایه معتقدند افزایش قیمت این نمادها، موجب توقف خروج پول از بورس شده است.

«ریستاد انرژی» با توجه میزان پُر بودن ذخایر گازی اروپا در مدت مشابه سال گذشته، گزارش داد که اتحادیه اروپا ممکن است تاسیسات زیرزمینی گاز طبیعی خود را زودتر از موعد مقرر پُر کند.

فروش نفت و وصول درآمدهای ارزی حاصل از آن در دولت سیزدهم افزایش چشمگیری داشته است، اما بعضاً این ابهام مطرح می‌شود که چرا آثار این گشایش‌ها در وضعیت اقتصادی کشور و سفره مردم ملموس نیست.

خاندوزی، وزیر اقتصاد با ارسال نامه‌ای به رئیس‌کل بانک مرکزی نسبت به انحراف چشمگیربرخی بانک‌های خصوصی در نسبت تسهیلات به سپرده در استان‌هابه تسهیلات بانکی هشدار داد و برای بانک‌های متخلف خط و نشان کشید.

تاکنون فقط در یک درصد مساحت کشور ساخت‌وساز انجام شده است، در حالی که 15 درصد وسعت کشور قابل سکونت است و با اختصاص 2 درصد از این میزان به ساخت مسکن، به راحتی می‌توان خانه‌های ویلایی و یک طبقه ساخت.