شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام مدیرعامل راه آهن روسیه اعلام کرد که هیاتی کارشناسی به سرپرستی معاون وزیر حمل و نقل فدراسیون روسیه هفته آینده با هدف شتاب بخشی به ساخت راه آهن رشت - آستارا راهی تهران می شود.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت ارسال و ثبت صورت‌حساب‌های الکترونیکی صادره که از اول آبان سال گذشته تا پایان خرداد ماه بود، یک ماه دیگر یعنی تا 31 تیر ماه سال جاری تمدید شد.

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: تسهیل گری در دریافت وثایق بر اساس قانون از جمله اقدامات بانک مرکزی در حمایت از تسهیلات خرد و قرض‌الحسنه است.

سکه امامی امروز پنج شنبه اول تیر ماه سال 1402 با افزایش قیمت به 28 میلیون و 181 هزار تومان رسید.

پیرو درخواست‌های متقاضیان خرید دنا پلاس از شورای رقابت و ایران‌خودرو مبنی بر تعیین قیمت این خودرو براساس مصوبه شورای رقابت، قیمت جدید این محصول توسط خودروساز اصلاح شد.

طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین 5 تا 10 میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین 5 تا 40 میلیون تومان با افزایش مواجه شده اند.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

آنطور که گمرک می‌گوید بیش از 3 تن شمش طلا در 6 ماهه گذشته وارد کشور شده است.

تیم بازرسی سازمان بازرسی کل کشور که در شرکت‌های خودروسازی مستقر است؛ روند تولید خودرو، کیفیت محصولات و قطعات مربوط را مورد ارزیابی و پایش قرار می‌دهد.

بانک مرکزی اعلام کرد: مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی بازنگری و مورد تصویب شورای سنجش اعتبار قرار گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به نقش مهم بورکینافاسو در منطقه آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران بر پایه گسترش همکاری با کشورهای آفریقایی به‌ویژه بورکینافاسو است.

رئیس میز افغانستان سازمان توسعه تجارت ایران در سفر به این کشور، به توافقات مهمی در جهت توسعه روابط تجاری میان دو کشور دست یافت.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: بنا به درخواست صاحبان مشاغل و با موافقت شورای سران، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و تکمیل فرم تبصره ماده 100 تا دهم تیرماه تمدید شد.

از ابتدای شهریور ماه سال 1400 تا پایان خرداد ماه سال 1402، دولت سیزدهم 269 هزار و 923 میلیارد تومان از بدهی های ایجاد شده در قالب فروش اوراق بدهی را تسویه کرد.

اجرای قانون کالابرگ در حالی وارد مرحله تازه‌ای شده است که یک تغییر عجیب قیمتی در آن؛ ابهامات زیادی را برانگیخته است.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی با عنوان ورود بی‌سر و صدای نفت ایران به بازارهای جهانی اعلام کرد که این رقم در ماه می سال جاری به روزانه یک میلیون و 600 هزار بشکه و بالاترین مقدار در پنج سال اخیر رسید.