جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با ارسال نامه‌ای به رییس کل بانک مرکزی نسبت به انحراف چشمگیر برخی بانک‌های خصوصی در "نسبت تسهیلات به سپرده" در استان‌ها هشدار داده است.

قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

جشنواره عید تا عید بیمه ملت، با ارائه تخفیف تا سقف 70 درصد در رشته‌های بدنه خودرو، عمر و حادثه، آتش‌سوزی منازل مسکونی و مهندسی برگزار می‌شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: قیمت مسکن در شهر پردیس با نظارت بر مشاوران املاک بین 800 تا یک میلیارد تومان کاهش یافته است.

در این خبر به بررسی قیمت انواع شکر در بازار پرداختیم.

هر اسکناس دلار آمریکا به 41 هزار و 262 تومان رسید.

اصلاحیه دستورالعمل «تسهیلات قرض الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن برای متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر» برای اجرا به پنج بانک عامل مسکن، صادرات ایران، ملت، تجارت و پست بانک ابلاغ شد.

در چارچوب نظارت معمول و طبق رویه‌های نظارتی، از تاریخ 17 اردیبهشت ماه تاکنون، چندین پرونده معاملات مبتنی بر اطلاعات نهانی، پیش‌دستی در معاملات و سواستفاده مربوط به اشخاص حقوقی، شناسایی شده است.

وزیر صمت گفت: دولت نباید به طور مستقیم در بازار رقابتی و قیمت‌گذاری دخالت کند، اما در ابتدا باید به رفع انحصار پرداخت و بازار را تبدیل به بازار رقابتی کامل کرد.

بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 7 تیر به 23.41 درصد رسید.

قیمت خودرو دهم تیر در سردرگمی کامل به‌سر می‌برد. به‌رغم بازگشت بازار به مدار صعودی از میانه خرداد، روند قیمت‌ها از هفته پیش کاهشی شد و این هفته بازار خودرو کار خود را در سردرگمی آغاز کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران از ورود متروباس‌ها به تهران از مهر سال جاری خبر داد و گفت: متروباس‌ها، 3 اتوبوس به هم چسبیده هستند و می‌توانند حجم بالایی از مسافر را جابه جا کنند.

اجرای فاز دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان درحالی به نیمه‌های خود رسیده که دستاوردهای اجرای این فاز پیش از پایان اجرای کامل آن قابل مشاهده شده است؛

برای اجاره خانه 50 تا 100 متری در خیابان کریم خان تهران به حداقل 200 میلیون تومان بودجه نیاز دارید.

در جدول زیر قیمت روز انواع پژو 207 را در بازار مشاهده می‌کنید.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از ثبت رکورد جدید 5 میلیون نفری برای ارائه اظهارنامه مالیات عملکرد اصناف و مشاغل خبر داد.