جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس ارشد انرژی گفت: سهم ایران از میدان مشترک پارس جنوبی فقط 30 درصد و سهم قطر 70 درصد بود اما با اتکا به توان داخلی اکنون ما تولید گاز بیشتری از آن میدان نسبت به قطر داریم.

رئیس‌جمهور از خط انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان شامل 2 تصفیه خانه و 2 ایستگاه پمپاژ آب بازدید کرد.

قیمت نفت در بازارهای جهانی امروز نوسان چندانی نداشت زیرا توجه در بازار نفت به افزایش نرخ بهره و کاهش رشد اقتصادی جهان معطوف شده است.

رئیس‌کل بانک مرکزی با اعلام افزایش اعطای تسهیلات ریالی به شرکت‌های دانش‌بنیان، از تخصیص خط اعتباری 500 میلیون دلاری برای تامین نیاز ارزی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌جاری خبر داد.

پول ایران در بانک‌های عراقی، سنگین‌ترین سکوی پارس جنوبی نصب شدو تأمین حق‌آبه هیرمند دغدغه جدی دولت است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

فاز 11 میدان پارس جنوبی که در دولت گذشته معطل توتال فرانسه ماند و نهایتا با پیشرفت صفر درصدی در 8 سال مواجه بود، طی دو سال اول دولت یازدهم آماده افتتاح شد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو 405 به دست خواهید آورد.

در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار مشاهده می‌کنید.

هواپیمایی آتا اعلام‌کرد: در پرواز شماره 5661 تهران به کرمان بدلیل دمای بالای هوا و برای حصول اطمینان کامل از ایمنی پرواز و سلامت مسافران، خلبان پرواز تصمیم به کاهش وزن هواپیما گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت در آئین تجلیل از صادرکنندگان گیلانی گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اعزام 20 هیئت تجاری برای توسعه مراودات خارجی انجام شده است.

قیمت ساینا و تیبا در بازار آزاد به‌حدود 340 میلیون رسیده و شاهین 600 میلیون فروخته می‌شود.

در این خبر به بررسی قیمت انواع حبوبات در بازار پرداختیم.

207 اتوماتیک پانوراما 940 میلیون فروخته می‌شود و قیمت پژو پارس ساده 490 میلیون است.

با بخشنامه بانک مرکزی متقاضیان وام جدید خرید مسکن می‌توانند اقساط را پلکانی پرداخت کنند که سود این وام 1.8 میلیارد تومان است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون و 400 هزارتومان است.

در این خبر به بررسی قیمت انواع تن ماهی در بازار پرداختیم.