یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید هر کیلوگرم شکر برای مصرف‌کننده را 28هزار تومان اعلام کرد، قیمت این محصول درب کارخانه 25هزار و 500 تومان است.

طرح کارمزد تراکنش خرید کارتی از یکشنبه 21 خرداد آغاز می‌شود. در این مرحله نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی مشمول آن نمی شوند.

شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت 28 محصول ایران خودرو را مصوب کرد.

در پایان کار امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با 73 هزار و 373 واحد ریزش همراه شد.

قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

معاون مسکن وزیر راه وشهرسازی گفت: در صورتی که مالکان اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت نکنند، طبق قانون خانه های آنها خالی محسوب می شود.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت 28 میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود.

در اولین روز هفته، هر اسکناس دلار آمریکا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در کانال 42 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

شهردار تهران گفت: قیمت مسکن و قیمت اجاره نشینی سرسام آور شده است و شرایطی ایجاد شده که حداقل دستمزد برای اجازه و خرید مسکن فراتر از آرزو شده است.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ در سامانه‌ای اعلام شد.

قیمت خودرو امروز، 20 خرداد 1402، تغییر خاصی را نسبت به دیروز تجربه نکرد. به‌نوعی در اغلب محصولات، ثبات قیمتی هفته گذشته به‌چشم می‌خورد و فعلا خبری از افزایش قیمت نیست. گویی بازار خودرو منجمد شده است.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: ادعای محاسبه نرخ تورم 72.24 درصدی برای اقتصاد ایران، کارشناسی نیست و بیشتر جنبه سیاسی دارد.

نرخ بهره بین بانکی برای سومین هفته متوالی کاهش یافت

رئیس کمیسیون استخراج رمزارز و بلاکچین نظام صنفی رایانه‌ای می‌گوید اقتصاد کشور باید از سیطره دلار رهایی یابد و فعالیت پلتفرم‌های تبادل رمزارزها در شرایط تحریمی می‌تواند برای تحقق این هدف کارآمد باشد.