چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس ملی ویتنام در نشست دوجانبه هیأت‌های ایران و ویتنام، با بیان اینکه بازار ویتنام به روی کالاهای ایرانی باز است، گفت: ویتنام برای نقش مهم ایران در منطقه اهمیت بسیاری قائل است.

جنس انتقادات کارگزارانی ها بیانگر تلاش برای ایجاد بالانس در تعاملات درونی جریان اصلاحات و مدیریت اصلاح طلبان ساختاری می باشد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.

کارشناس شبکه معاند اینترنشنال با توجیه رفتار سیاسی بختیار و ارتباط وی با صدام اظهار کرد: بختیار برای مبارزه نیاز به پول و امکانات داشت و همین نیاز، او را به صدام نزدیک کرد و گفت من حاضرم از شیطان هم پول بگیرم.

سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 8 صبح تا 2 بعدظهر امروز 3 هزار 981 نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.

رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد مشتقات آب سنگین، از به روزترین دستاوردهایی است که ایران به تازگی به آن دست یافته است و قابلیت صادرات دارد.

هدف این کارزار رسانه ای چیزی نیست جز حاشیه سازی برای ورزش و ورزشکاران و غبله دادن موضوعات حاشیه ای بر موضوعات اصلی.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید در کنار پیگیری های مجدانه دستگاه دیپلماسی کشور برای تامین حقآبه هیرمند، منابع مالی مورد نیاز اجرای طرح های آبرسانی استان نیز در اسرع وقت تخصیص پیدا کند.

رئیس جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: ما و شما برای تقویب ایمان ها و تقویت امید در جامعه مسئولیت مشترکی داریم.

دقایقی قبل وونگ دین هوئه رئیس مجلس ملی ویتنام در راس هیاتی بلندپایه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.

استاندار البرز با اعلام اینکه انتقال زندان رجایی شهر از محدوده کرج انجام شد، گفت: انتقال زندان قزلحصار نیز مصوب و در دستور کار است.