یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

18کیلومتر پس‌از جاده رشت_قزوین، در پارک جنگلی سراوان «موزه میراث روستایی» منتظر شماست. آن جا 28 خانه خاص و بی‌نظیر دارد.

برنامه «بحث روز» با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران به بررسی نقش رسانه‌های بیگانه در تخریب چهره ایران می‌پردازد.

بلیت سینماهای سراسر کشور از امروز به مدت 2 هفته، نیم‌بها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه امید ما به کودکان امروز سرزمینمان است که آموزش، پرورش و تربیت صحیح آنها، ایران عزیز ما را در آینده سربلندتر از امروز، به جایگاه واقعی خود خواهد رساند.

قانون منع نفرت پراکنی بیان‌کننده ممنوعیت انتشار محتوا در رابطه با نژادها، ادیان مختلف و... است، قانونی که برخی کشورهای نه‌تنها آن را در قبال اسلام‌ستیزی رعایت نمی‌کنند بلکه با آن رفتار حمایتی نیز دارند.

انگار رسانه‌های آن طرف آبی که این چند وقت فریاد حمایت از دختران ایرانی را سر داده‌اند کمربسته‌اند به خراب کردن چهره ایران زمین و دخترانش! روز دختر فرصت خوبی است برای نشان دادن چهره واقعی دختران ایران.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برنامه «مهر سینمای ایران» پیامی را منتشر کرد.

چند پرده از روایت به‌ظاهر صادقانه رسانه‌های آن‌طرف‌آبی و آنچه از اعتراضات دانش‌آموزی روایت می‌کنند را ببینید و خودتان قضاوت کنید!

دومین جلسه رسیدگی به شکایت پرونده کثیر الشاکی موج‌های آبی گنبدکاووس امروز به ریاست قاضی محمدی در شعبه 103 کیفری 2 این شهر با حضور شاکیان و وکلای متهمان برگزار شد.

یکی از نزدیک‌ترین یاران و همراهان کودکان هر کشوری، عروسک‌هایش هستند؛ عروسک‌هایی که بچه‌ها آن‌ها را در آغوش می‌گیرند و حتی گاهی تا بزرگ‌سالی، در قلبشان جای دارد. یکی از آن عروسک‌ها، میراثک است؛ عروسکی که امروز، هجدهم مهر، روز تولد چهار سالگی‌اش است.

قیمت‌های جدید سفر زیارتی به عتبات، در شورای برنامه‌ریزی حج و بعثه اعلام شد.

بسیاری از تحلیل‌گران شیطنت‌های نمایشی کارگردان را طراحی و قابل پیش‌بینی شده برای مطرح شدن فیلم در آمریکا و نزدیک شدن به مجسمه اسکار توصیف می‌کنند.

وبینار بین المللی «میراث فرهنگی کتابخانه عمومی غازی خسروبیگ سارایوو» با هدف آشنایی با کتابخانه های عمومی جهان اسلام به همت دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

مشکلات موسیقی و فراموشی فرهنگ سازی این حوزه را در گفتگویی با احسان آرمان خواننده جوان کشور به نقد و بررسی پرداخته شده است.