دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

محمدمهدی اسماعیلی همزمان با برپایی اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو یونسکو در کشور مکزیک، پیامی صادر کرد که این پیام توسط سفیر و نماینده دائم ایران در یونسکو قرائت شد.

رمان‌نویس ایرانی و مدیر سابق شبکه پویا گفت: جریان‌های تجزیه‌طلب همیشه با نقاب خود را وارد میدان می‌کردند، ولی در اغتشاشات اخیر، خیلی زود نقاب را کنار زدند و خیلی صریح نقشه اصلی خودشان را اعلام کردند.

اگر کسی قتل نفس مرتکب شده و یا عمل منافی عفت انجام داده باشد، با خواندن چند رکعت نماز یا انفاق به فقرا نمی‌تواند، گناه را جبران کند.

سینماپرس: پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت در پیامی از جریان انقلاب اسلامی حمایت کرد.

مدعی‌العموم به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن علیه برخی از سلبریتی‌ها اعلام جرم کرد.

جعفر دهقان با بیان اینکه هنرمندان اصلا موافق آشوب و اغتشاش نیستند، گفت: یک هنرمند با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده و چهره شده اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی حمایت کند، درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم و مردم خیانت کرده است.

مستند «راکال» ناگفته‌های محرمانه و جذاب سال‌های دفاع مقدس وتیم شنود مکالمات نظامیان عراقی چهارشنبه ساعت 20 از شبکه مستند پخش می‌شود.

تهران - ایرنا - یادداشت تفاهم همکاری فرهنگی میان تهران و دمشق به امضای رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزیر فرهنگ سوریه رسید.

دشمنان ملت ایران تلاش می‌کنند فضای مبارک دینداری را با مغالطه "دین اجباری و حجاب اجباری" مبهم و تیره و تار کنند و فضای احساس زورگویی نظام استکباری را به تکلف های بی پایه و اساس سرایت دهند.

مراسم اسکار به عنوان پرآوازه‌ترین مراسم در صنعت فیلم از زمان برگزاری تا به امروز همواره مورد انتقادات متعددی بوده و از سوی نام‌های حقیقی و حقوقی تحریم شده است.

جمعی از اعضای خانواده سینما، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، از سلبریتی‌ها خواستند صف خود را از «جریانات ضدملی» جدا کنند.

بودن بر ماجرای سکوت...! تقیه ای حرامی است که مدیران و هنرمندان حوزه هنر و فرهنگ انقلاب در مقابله با سلبریتی‌های گیس بریده تا به امروز روزه داری کرده اند.

از آنجا که ابتدای این ماه با هجرت «پیامبراکرم (ص)» آغاز شده و در ادامه شاهد روزهای ارزشمندی همچون ولادت «خاتم الانبیاء (ص)» هستیم می‌توان گفت این ماه از بهترین ماه های سال قمری محسوب می شود.

سومین جلسه از دور جدید سلسله‌نشست‌های «صبح ناشر» یکشنبه دهم مهرماه با حضور مهدی جوکار مدیر انتشارات کتابستان معرفت برگزار می‌شود.

شاه‌حاتمی: خانم ژولین‌مور اگه می‌دونست پایان سریالت از پایان فیلم مگنولیا که 20 سال پیش بازی کرد کپی شده، به جای اینکه دستشو بندازه گردنت، گردنتو می‌زد.

رسانه‌های فارسی زبان بویژه شبکه تلویزیونی سعودی ایران اینترنشنال، به طور کامل به اتاق جنگ روانی و عملیات شناختی دشمنان تبدیل شده‌اند و به نظر می‌رسد.