شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

در عمر 15 ساله پرس تی‌وی حتی یک روز بدون حمایت از فلسطین و فلسطینیان نگذشته است.

در ادامه پخش سریال‌های خارجی جدید از شبکه چهار سیما، مینی سریال «دفاع از جیکوب» که سال 2020 نامزد دریافت جایزه امی در دو بخش فیلمبرداری و موسیقی بوده است.

سیلوستر استالونه خطاب به تهیه‌کننده «راکی» به دلیل حقوق مالکیت گفت: «می‌خواستم چیزی از راکی را برای فرزندانم بگذارم».

معاون سازمان صدا و سیما، با اشاره به این موضوع که در حال حاضر مجوز هیچ‌یک از رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر لغو یا تعلیق نشده است، گفت: درصورت رعایت قانون از پلتفرم‌ها حمایت می‌کنیم.

سایت و اپلیکیشن تلوبیون بیش از 20 میلیون کاربر دارد و قصد دارد با شعار «سینما برای همه» فیلم‌های سینمایی را اکران آنلاین کند.

ماجرای «کوک چهارم» ماجرای دو دلی بین وظیفه و اخلاق است و کفاش و فراش و پزشک و وکیل و وزیر نمی‌شناسد، چه خوب می شود در این روزها که به نام امیرالمومنین (ع) گره خورده، این بار شما «کوک چهارم» را بزنید.

پخش شبکه اینترنتی 24 ساعته ورزش با همکاری تلویزیون تعاملی تلوبیون، معاونت فضای مجازی صداوسیما و شبکه ورزش سیما همزمان با دهمین سال‌روز تاسیس شبکه ورزش آغاز شد.

روستای کلاجان سادات در 13 کیلومتری غربی گرگان قرار دارد. در این روستا سه طایفه سکونت دارند که هر سه سادات هستند. در روز عید سعید غدیر خم اهالی روستا میزبان یکدیگر و خویشاوندان هستند.

این نمایش به همت گروه تئاتر پایگاه مقاومت امام حسین (ع) حوزه 2 امام حسن مجتبی (ع)، با کارگردانی «ابوالفضل جدیری»، «هادی حساس» و «امیر عبدی» و نویسندگی «ابوالفضل جدیری» اجرا شد.

جوان افغانستانی به برکت عید غدیر خم، مذهب شیعه را انتخاب کرد.

شکل ظاهری و امکانات تلفن از زمانی که اختراع شد تا به امروز، دچار تغییرات شگفت انگیزی شده است و تلفن‌های قدیمی، جای خود را به گوشی‌های مدرن داده‌اند.

سرکرده بزرگترین باند قاچاق دختران ایرانی به اربیل عراق توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد.