شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

مدیران صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل یوسفعلی میرشکاک گواهینامه درجه یک هنری در رشته «شعر» را به این شاعر و نویسنده نامدار تقدیم کردند.

گرشا رضایی خواننده پاپ در کنسرت زاهدان در پاسخ به خواسته یکی از تماشاچیان واکنشی توهین‌آمیز از خود نشان داد. این واکنش در فضای مجازی با حواشی گسترده‌ای همراه بود.

فرمانده کل انتظامی گفت: ناجی هنر با رویکرد جدید و تقویت شده در حال تولید محتوا برای ورود به شبکه‌های نمایش خانوادگی است.

تهیه‌کننده "پیتوک" با اشاره به اینکه فیلم قهرمان‌محور ساخته است می‌گوید قهرمان کسی است که مردم وقتی او را در پرده سینما می‌بینند احساس می‌کنند آنچه که می‌خواستند را تماشا می‌کنند.

در دهه 80 آثار متنوعی در تلویزیون با محوریت مضامین پلیسی - امنیتی ساخته شد اما هرچه از دهه 80 به عنوان سال‌های رشد چشمگیر آثار پلیسی فاصله گرفتیم.

مجموعه تلویزیونی «شهباز» با موضوعی در حوزه فضای مجازی و پلیس سایبری است ودر آن گروهی 4 نفره موسوم به شهباز حملات سایبری را پیگیری و خنثی می‌کنند.

سال 76، سال بسیار خوبی برای محمد اصفهانی بود؛ سالی که هم‌زمان با فارغ‌التحصیلی در رشته پزشکی عمومی، توانست استعدادهای نهفته خود را در معرض میلیون‌ها مخاطب تشنه موسیقی جدید قرار دهد.

زارعی گاهی با یک حضور کوتاه مثل بازی در «سربازهای جمعه» و «چ»، گاهی در یک اثر کمدی مثل «خروس‌جنگی»، گاهی در فیلم «دو زن» و بیشتر اوقات در آثار سینمای دفاع‌مقدس توانایی‌هایش را به رخ کشیده است.

طبرسی، متخصص بیماری‌های عفونی: در دو هفته اخیر آمار بیماران سرپایی افزایش داشته، تجربیات نشان‌داده هر وقت تعداد بیماران سرپایی افزایش پیدا کرده، آمار تصاعدی بالا می‌رود و یک موج جدید شروع شده است.

جوان ما در 21 تا 35 سالگی باید درسش را بخواند و ازدواج کند و شغل داشته باشد. اگر به این وقت طلایی جوانان توجه نکنیم باید بپذیریم که به آن‌ها ظلم کرده‌ایم. همه این‌ها را نمی‌شود به گردن تحریم انداخت.

اختلاف نظر میان ساترا با پلتفرم ها به آشفتگی ای دامن زده است که فضای حاکم بر شبکه نمایش خانگی را ملتهب کرده است.

تصاویری از اجرای سرود سلام فرمانده در کشمیر پاکستان را مشاهده می کنید.

بخشی از خطبه شماره 17 حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام با موضوع "شناخت مدعیان قضاوت" که به ترجمه مرحوم دشتی نگارش شده است.

ترتیل صفحه 13 سوره مبارکه بقره با قرائت استاد پرهیزگار (جزء اول)