شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

وحید اسلامی روزنامه‌نگار، منتقد و کارگردان سینما به دلیل ایست قلبی در سن 44 سالگی فوت کرد.

در «برادران لیلا» پدر یک میراث بزرگ را پنهان می‌کند و فرزندانش در تنگنا هم نمی توانند از این میراث بهره مند شوند.

ازدواج امیرالمؤمنین (ع) با حضرت زهرا (س) بی‌شک، برترین الگو در تمام زمینه‌های مرتبط با ازدواج است. این پیوند الهی نمونه‌ای کامل برای انتخاب همسر و سبک زندگی اسلامی شمرده می شود.

ضریح جدید حرم حضرت زینب سلام الله علیها که به همت هنرمندان عراقی در کربلا ساخته شده است، بزودی به دمشق منتقل و در روز عید غدیر رونمایی می‌شود.

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه شماره یک، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعزام زائران اربعین را برای امسال اعلام کرد.

ناظران و تحلیلگران محتوای صداوسیما جزو متبحرترین کارشناسان کشور هستند. ساترا هم از حضور همین افراد استفاده می‌کند. ناظران ما اکثرا همان ارزیاب‌های صداوسیما هستند.

همزمان با آغاز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری در شهرک دفاع مقدس، از تصویر علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش «سلمان فارسی» رونمایی شد.

پیکر «کونیکو یامامورا» مادر ژاپنی شهید «محمد بابایی» روز یکشنبه از مقابل مسجد انصار خیابان پنجم نیروهوایی تهران تشییع می‌شود.

میلاد عرفانپور از شعرای کشورمان چند بیت شعر تقدیم مادر شهید محمد بابایی، تنها مادر شهید ژاپنی کشورمان که امروز آسمانی شد، کرده است.

بزرگ‌ترین موزه زنده کشور با عنوان «صحن نو» در مشهد مقدس که می‌توانست مروج تاریخ و فرهنگ اسلامی در جوار بارگاه امام رئوف باشد این روزها به موزه‌ای متروکه و خاموش تبدیل‌شده است.

جالب تر از همه همان طور که حدس زده می شد امضای ناصرالدین شاه است. از این حیث که به زبان انگلیسی است و دستخط امضای اوست در در دفتر یادبود موزه مادام توسو.