چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

الگوبرداری از یک جشن شاهنشاهی و... این‌ها تنها بخشی از موضوعاتی است که بعد از برگزاری جشن جامعه صنفی تهیه کنندگان میدان سینمای کشور را فرا گرفت.

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: بخش خصوصی، تشکل‌ها و انجمن‌ها در خط مقدم صنعت گردشگری و بازوی وزارتخانه در این حوزه محسوب می‌شوند.

«من و دبورا» با دوربین 35 فیلمبرداری شده و با تلاش و کوشش «نوید دری» پدرام عظیمی، سید حامد طباطبایی و مرکز لابراتور سیما با اصلاح رنگ و اسکن فورکی با کیفیت فول اچ‌دی پخش خواهد شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر «کونیکو یامامورا» ام‌الشهید بابایی در حالی در معراج شهدا برگزار شد که پیکر مطهر 32 شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس هم حضور داشتند.

ثبت‌نام علمی کاربردی بدون کنکور و به‌صورت محدود در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برای علاقه مندان به اشتغال و مهارت‌آموزی در رسانه‌ها آغاز شد.

وحید اسلامی روزنامه‌نگار، منتقد و کارگردان سینما به دلیل ایست قلبی در سن 44 سالگی فوت کرد.

در «برادران لیلا» پدر یک میراث بزرگ را پنهان می‌کند و فرزندانش در تنگنا هم نمی توانند از این میراث بهره مند شوند.

ازدواج امیرالمؤمنین (ع) با حضرت زهرا (س) بی‌شک، برترین الگو در تمام زمینه‌های مرتبط با ازدواج است. این پیوند الهی نمونه‌ای کامل برای انتخاب همسر و سبک زندگی اسلامی شمرده می شود.

ضریح جدید حرم حضرت زینب سلام الله علیها که به همت هنرمندان عراقی در کربلا ساخته شده است، بزودی به دمشق منتقل و در روز عید غدیر رونمایی می‌شود.

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه شماره یک، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعزام زائران اربعین را برای امسال اعلام کرد.

ناظران و تحلیلگران محتوای صداوسیما جزو متبحرترین کارشناسان کشور هستند. ساترا هم از حضور همین افراد استفاده می‌کند. ناظران ما اکثرا همان ارزیاب‌های صداوسیما هستند.

همزمان با آغاز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری در شهرک دفاع مقدس، از تصویر علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش «سلمان فارسی» رونمایی شد.