شنبه 7 مهر 1403

مشکلات موجود نیازمند تلاش مضاعف دولت است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مشکلات موجود نیازمند تلاش مضاعف دولت است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدجواد حسینی‌کیا در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 12 آبان ماه) مجلس گفت: آقای رئیس جمهور! انتخاب و رأی به شما، رأی به کار جهادی و انقلابی عمل کردن بود، انقلابی نگاه به خارج از کشور ندارد. شب و روز ندارد، تا آسایش و امنیت مردم را تامین کند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حتما می‌دانید شرایط امروز شرایط خوبی نیست. مشکلات اقتصادی و معیشتی، بیکاری و گرانی و تورم مردم را تحت فشار شدید قرار داده است.

وی افزود: آقای رئیس جمهور! در عین آنکه دغدغه مردم را دارید ولی متأسفانه گرانی‌های پی در پی و عدم نظارت و کنترل جدی داد مردم را درآورده است.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: پر کشیدن گوشت، مرغ و لبنیات از سفره مردم و تخم‌مرغ دانه‌ای 2 هزار تومان، عملا سفره مردم را خالی کرده است. اگرچه این شرایط فلاکت‌بار حاصل دولت بی‌تدبیر و امید و بود اما تلاش مضاعف این دولت را می‌طلبد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس اظهار داشت: آقای دکتر رئیسی! موضوع احداث مسکن و حمایت از تولید و اشتغال را جدی بگیرید تا امید به جوانان و مردم بازگردد. آقای رئیس جمهور! در مذاکرات برجامی مواظب باشید بلای دولت قبل بر سر این دولت نیاید. به حرف‌های بدون تضمین آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اعتماد نکنید، آنها جز به توطئه و خیانت به چیزی فکر نمی‌کنند. نگاهتان به جوانان و داخل کشور باشد نه خارج از کشور.

وی افزود: آقای رئیس جمهور! برای بورس چاره‌اندیشی جدی کنید، سرمایه‌های مردم پودر شده است و کسی هم پاسخگو نیست. به داد این قشر اعتماد کرده به نظام برسید.

حسینی‌کیا در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی درمجلس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است