دوشنبه 28 خرداد 1403

مصدومیت شدید: دروازه‌بان لالیگایی بیهوش شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصدومیت شدید: دروازه‌بان لالیگایی بیهوش شد

داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه، پس از مصدومیت جدی مقابل مایورکا مشکل جدی‌ای ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، خبرهای خوبی از بیمارستانی که داوید سوریا به آنجا منتقل شده، به گوش می‌رسد. دروازه‌بان ختافه که در دقیقه 73 بازی مقابل مایورکا با بازیکن حریف برخورد شدیدی داشت، پس از 10 دقیقه درازکشیدن روی زمین و مداوا توسط کادر پزشکی، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس گزارش نشریه مارکا، چند ساعت بعد از این اتفاق بعد یک سی تی اسکن انجام شد که مشخص شد این دروازه‌بان به غیر از شکستگی‌ای که در ناحیه سر داشته، هیچگونه عارضه دیگری را متحمل نشده است.

به تازگی هم باشگاه ختافه با انتشار گزارش پزشکی وضعیت این بازیکن را به هواداران اعلام کرد. در حال حاضر، این بازیکن به مدت 24 ساعت تحت نظر خواهد بود و اگر مشکلی نداشته باشد از بیمارستان مرخص می‌شود.

در گزارش کادرپزشکی ختافه آمده است:"داوید سوریا در جریان بازی مقابل مایورکا از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد که باعث شد برای دقایقی بیهوش شود.

پس از ضربه وارده، این بازیکن بلافاصله توسط تیم پزشکی باشگاه تحت مداوا قرار گرفت و به بیمارستان دانشگاه ختافه منتقل شد و تا 24 ساعت آینده تحت نظر خواهد بود. داوید سوریا هوشیار است و خطری او را تهدید نمی‌کند."

مصدومیت شدید: دروازه‌بان لالیگایی بیهوش شد 2
مصدومیت شدید: دروازه‌بان لالیگایی بیهوش شد 3