مصرف آب تهران در حدود 8 درصد کاهش یافت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از کاهش هفت تا هشت درصدی مصرف آب تهران در یک ماه گذشته نسبت به سال قبل خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از کاهش هفت تا هشت درصدی مصرف آب تهران در یک ماه گذشته نسبت به سال قبل خبر داد.