جمعه 28 اردیبهشت 1403

معاون حقوقی رئیس جمهور

معاون حقوقی رئیس جمهور

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دهقان گفت: دولت‌های اسلامی آماده‌اند تا بودجه مورد نیاز فلسطینیان برای شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین‌المللی را تامین کنند.

خبرگزاری تسنیم

دهقان گفت: رسیدگی به جنایات جنگی در صلاحیت دادگاه بین‌المللی کیفری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به جنایات صورت گرفته در نواره غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: بررسی جنایات بشری در غزه در صلاحیت دادگاه بین المللی کیفری است. وی افزود: همه جنایت‌ها علیه بشریت در غزه رخ داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور در پی اعلام رئیس دادگاه بین‌المللی درباره عدم رسیدگی به شکایت فلسطینیان از رژیم صهیونیستی و نداشتن بودجه گفت: از کشورهای اسلامی می‌خواهیم بودجه مربوطه را تامین کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حقوقی رئیس جمهور در واکنش به بمباران بیمارستان المعمدانی گفت: اگر کشورهای اسلامی ساکت باشند ممکن است رژیم صهیونیستی جنایات بیشتری مرتکب شود.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اگر کشورهای اسلامی ساکت باشند ممکن است خطراتی بیشتری برای مردم فلسطین به وجود بیایید و رژیم صهیونیستی جنایات بیشتری مرتکب شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور درباره جنایات رژیم صهیونیستی نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: باید در کنار اقدامات عملی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، اقدامات حقوقی نیز علیه جنایات‌های این رژیم کودک‌کش انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به مصوبه مجلس درباره مجازات سران رژیم صهیونیستی بیان کرد: با توجه به این مصوبه، دادگاه‌های ما صلاحیت رسیدگی به جنایات سران رژیم صهیونیستی را دارند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با توجه به حجم پروژه‌های نیمه تمام و مشکلات به جا مانده از سال های گذشته میدان دادن بیشتر به سرمایه گذاران بخش خصوصی ضرورت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون حقوقی رئیس جمهور درباره پرونده شکایت ایران از آمریکا گفت: اسناد نقض معاهده مودت را تحویل دیوان دادیم و در حال بررسی موضوع هستند. شاید تا آخر سال 1403 این پرونده به نتیجه برسد البته باید در نظر داشت این مساله در دست ما نیست،

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان در همایش اسطوره‌های مقاومت در شهرستان طرقبه - شاندیز اظهار کرد: غربی‌ها لازمه پیشرفت زنان جامعه را برهنگی می‌دانند و به دنبال توسعه این گذاره در دنیا هستند. معاون حقوقی رئیس جمهور افزود: گزاره مطلوب غربی‌ها این است که زن یا عقب مانده و خانه نشین است یا اگر به دنبال پیشرفت است باید برهنه باشد. وی ادامه داد: با ظهور انقلاب اسلامی به رهبری...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: خانه‌داری امری مقدس و متفاوت با خانه‌نشینی است و می‌تواند با فعالیت اجتماعی همراه باشد؛ این را امام و رهبری برای دنیا تبیین کردند.