جمعه 28 اردیبهشت 1403

معاون حقوقی رئیس جمهور

معاون حقوقی رئیس جمهور

خبرگزاری دانشجو

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: مواضع ایران علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری اعلام خواهد شد. وی افزود: دیوان بین المللی دادگستری از کشور‌های مختلف درخواست کرده تا نظر تخصصی خودشان را درباره وضعیت فلسطین و اسرائیل اعلام کنند. دهقان در ادامه گفت: ما نظرات تخصصی خود را آماده کردیم طبیعتا تصمیم گیرنده در این زمینه وزارت خارجه...

وب‌گاه فرارو

چند روزی از آزادسازی اموال ایران در کره‌جنوبی می گذرد که معاون حقوقی رئیس جمهور درباره ترک‌فعل‌های صورت گرفته در دولت سابق در قبال پول‌های بلوکه شده گفت: اگر دستگاهی کوتاهی کرده حتما به لحاظ حقوقی این موضوع را پی‌گیری می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره ترک‌فعل‌های صورت گرفته در دولت سابق در قبال پول‌های بلوکه شده گفت: اگر دستگاهی کوتاهی کرده حتما به لحاظ حقوقی این موضوع را پی‌گیری می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: سفارش‌گذاری برای تکمیل تجهیزات بندری با تامین منابع مالی آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته معاون حقوقی رئیس جمهور، در دولت قبل تحریم‌های آمریکا در داخل خاک ایران از سوی برخی بانکها اعمال می شد و برخی از بانک‌های ایرانی برای ایرانیان تحریم شده محدودیت‌های بانکی ایجاد می‌کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره تسلیحات خریداری شده ایران از آمریکا در زمان پهلوی توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حقوقی رئیس‌جمهور، گفت: در مدت سه سال و یا چند سالی که اجازه ندادند تا پول ما به ایران منتقل شود باید خسارت این منع را بپردازند.

خبرگزاری دانشجو

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره وصول مطالبات ایران از کره جنوبی گفت: احتمالا کره باید مابه التفاوت پول بلوکه شده ایران را بپردازد. وی افزود: اصل پول ما براساس پول کره به کشور بازگردانده شده است. معاون حقوقی رئیس جمهور در انتها گفت: بعد از آزادی وجوه از کره این مسئله مشرح شده که با...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت وگو با شفقنا به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه «ایالات متحده بر نحوه استفاده از پول های آزاد شده ایران نظارت دارد و اگر لازم باشد می تواند دوباره پول آزاد شده ایران را مسدود کند.» واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور بیان کرد: اقدامات حقوقی برای انتقال پول های آزاد شده به کشور فراهم شده است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.