شنبه 29 اردیبهشت 1403

معاون حقوقی رئیس جمهور

معاون حقوقی رئیس جمهور

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان در همایش اسطوره‌های مقاومت در شهرستان طرقبه - شاندیز اظهار کرد: غربی‌ها لازمه پیشرفت زنان جامعه را برهنگی می‌دانند و به دنبال توسعه این گذاره در دنیا هستند. معاون حقوقی رئیس جمهور افزود: گزاره مطلوب غربی‌ها این است که زن یا عقب مانده و خانه نشین است یا اگر به دنبال پیشرفت است باید برهنه باشد. وی ادامه داد: با ظهور انقلاب اسلامی به رهبری...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: خانه‌داری امری مقدس و متفاوت با خانه‌نشینی است و می‌تواند با فعالیت اجتماعی همراه باشد؛ این را امام و رهبری برای دنیا تبیین کردند.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با طراحی درست روابط اقتصادی و پیوستن جمهوری اسلامی به پیمان‌های شانگهای و بریکس و سلسله اقدامات این دو سال، زمینه خروج کشور از انزوا که توسط آمریکا رقم خورده بود، فراهم شد.

وب‌گاه فرارو

محمد دهقان با تاکید بر اینکه حضور در عرصه‌های اجتماعی نباید منتج به تضعیف جایگاه خانواده شود، ادامه داد: محور کانونی خانواده، زن است و اگر این محور از بین برود خانه و خانواده از بین می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: همه قانون اساسی به عنوان یک سند قانونی و ملی ما محترم است ضمن اینکه منشور پیشرفت کشور قانون اساسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: محمد دهقان با تاکید بر اینکه حضور در عرصه‌های اجتماعی نباید منتج به تضعیف جایگاه خانواده شود، ادامه داد: محور کانونی خانواده، زن است و اگر این محور از بین برود خانه و خانواده از بین می رود

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جوکار در نشست خبری از طی نشدن مراحل قانونی اعلام نظر از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد طرح شفافیت قوای سه گانه انتقاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس قوه مقننه و نماینده‌اش و همچنین دادستان کل در هیأت مولدسازی حضور دارند البته برخی حرف‌هایی در فضای مجازی در این بخش گفته می‌شود لذا در فضای مجازی هرکاری که نمی‌خواهند انجام شود به نوعی آن را تخریب می‌کنند که البته دولت به همه آنها پاسخ داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مردم در مجلس ضمن موافقت با تشکیل هیأت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت دستگاه‌ها را مکلف به فروش اموال غیرمنقول مازاد خود کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مردم در مجلس ضمن موافقت با تشکیل هیأت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت دستگاه‌ها را مکلف به فروش اموال غیرمنقول مازاد خود کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور نامه‌ای درباره شفافیت به رهبری نداده است، گفت: این مصوبه مجلس در وضعیت بن‌بست قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه، 9 مهر) مجلس شورای اسلامی، بند (ت) ماده 16 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل هیأت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت موافقت کردند. براساس بند (ت) ماده 16 این لایحه؛ وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف است ضمن رصد، شناسایی، مستندسازی، آمادهسازی و پایش اموال...