یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

در نخستین ماه سال 1402 رفت و آمدها و تحرکات دیپلماتیک ادامه داشت؛ از حضور امیرعبداللهیان در مسکو، پکن و سمرقند و سفر علی باقری به ایروان، تا حضور مقاماتی از روسیه، ژاپن، موریتانی، قطر و ارمنستان درتهران.

وب‌گاه عصر ایران

مرور مواضع دولتمردان دوازدهم نشان می‌دهد که طرح مساله خسارت یا غرامت خروج آمریکا از برجام مربوط به دوره زمانی طرح پیش‌شرط‌های بایدن تا آغاز مذاکرات احیای برجام است. البته موضوع شرط غرامت در نشست سران عالی‌رتبه نظام مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت و پس از آنکه آمریکا شروط خود را کنار گذاشت، مساله غرامت هم دیگر مطرح نشد. این تصمیم نظام بود که فعلا مساله غرامت خروج آمریکا از برجام پیگیری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وبسایت حسن روحانی نوشت: درخواست غرامت از آمریکا بابت خروج آمریکا از برجام، طرح ناکام تیم فعلی بود و حالا می‌خواهند آن را منتسب به دولت قبل کنند و با جعل نقل‌قول و حتی طرح خیالی آن در جلسه هیات دولت، شکست خود در اجرای این خواسته را به دولت سابق ربط دهند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی حسن روحانی در مطلبی با عنوان ناگفته های غرامت برجام نوشت: تصمیم نظام بود که فعلا مساله غرامت خروج آمریکا از برجام پیگیری نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت حسن روحانی نوشت: موضوع شرط غرامت در نشست سران عالی‌رتبه نظام مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت و پس از آنکه آمریکا شروط خود را کنار گذاشت، مساله غرامت هم دیگر مطرح نشد. این تصمیم نظام بود که فعلا مساله غرامت خروج آمریکا از برجام پیگیری نشود، نه اینکه دکتر روحانی مخالف آن باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی به گزارش اخیز میدل ایست آی واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق می‌گوید: اسم عراقچی دلار را دو هزار تومان پایین آورد

وب‌گاه مشرق نیوز

اشخاصی همچون آقای روحانی بارها از طریق پروسه انتخابات به مسئولیت رسیده‌اند اما متاسفانه همصدا با عملیات روانی دشمن از لزوم انتخابات آزاد دم می‌زنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران، رسانه دولت از اظهارات اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری انتقاد کرد و نوشت: حسن روحانی روز گذشته در دیدار نوروزی با مدیران ارشد دولت سابق در سال‌های 92 تا 1400 اظهارات عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: «دیدید که تا اسم عباس عراقچی آمد از قیمت دلار دو هزار تومان کم شد. لابد اگر آقای ظریف می‌رفت 5 هزار تومان کم می‌شد!» جالب آنکه مطابق گزارش این نشست، یکی از حاضران در جلسه خطاب به روحانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اظهارات روز گذشته حسن روحانی با واکنش تند رسانه دولتی ایران روبرو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت از اظهارات اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن روحانی گفت: حفظ اسلامیت نظام در گرو اخلاق است حال آن‌که می‌بینیم روزنامه‌ای اگر هر روز توهین نکند و تهمت وارد نسازد شب سر بر بالین نمی‌گذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روحانی ادعای ارتباط نداشتن سیاست خارجی با اقتصاد و معیشت مردم را «بی‌اساس» دانست و به عنوان شاهد مثال گفت: دیدید که تا اسم عباس عراقچی که آمد از قیمت دلار دو هزار تومان کم شد و به طعنه افزود: لابد اگر آقای ظریف می‌رفت 5 هزار تومان کم می‌شد! هنگامی که یکی از حاضران به مزاح یادآور شد «‌و اگر خود شما 10 هزار تومان» بلافاصله پاسخ داد: دکتر ظریف هم از طرف ما می‌رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهوری پیشین ایران گفت: حفظ جمهوریت نظام در گرو برگزاری انتخابات آزاد است و حفظ اسلامیت هم منوط به اخلاق و هر چند اصول و فروع دین همه مهم و محترم است اما حفظ اسلامیت نظام در گرو اخلاق است حال آن‌که می‌بینیم روزنامه‌ای اگر هر روز توهین نکند و تهمت وارد نسازد شب سر بر بالین نمی‌گذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در آن دو سال و نیم (زمستان 94، سال‌های 95 و 96 و بهار 97) نه تنها شاهد کاهش تورم بودیم که تک رقمی هم شد و حتی نرخ 7 درصد را هم شاهد بودیم و در سال 95 رشد اقتصادی نیز به چنان حدی رسید که از آن به عنوان بالاترین رشد اقتصادی در جهان یاد شد.