یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مراسم ترحیم مرحومه «فاطمه بهرامی» مادر گرامی شهیدان جهانگیری و اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق رئیس جمهور در مسجد نور تهران برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

شعار عراقی‌ها علیه ایران در ورزشگاه مدینه بغداد در شرایطی سر داده شد که عباس عراقچی، معاون سابق وزارت امور خارجه و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی نیز در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. البته نقل‌قولی از او مبنی بر اتفاق‌های رخ‌داده در این ورزشگاه ذکر نشده است.

وب‌گاه فرارو

شعار‌های هواداران عراقی علیه ایران در ورزشگاه مدینه بغداد در شرایطی سر داده شد که عباس عراقچی، معاون سابق وزارت امور خارجه و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی نیز در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. البته نقل‌قولی از او مبنی بر اتفاق‌های رخ‌داده در این ورزشگاه ذکر نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه میان انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده و محیط فعلی برای کاهش تنش مثبت بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

سی ان ان: به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه میان انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شده و محیط فعلی برای کاهش تنش مثبت بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سی ان ان مدعی شد: به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه میان انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سی ان ان به نقل از یک منبع مدعی شد: به نظر می رسد گفتگوی دو روزه در دوحه میان انریکه مورا دیپلمات اتحادیه اروپا و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران، به تحولات مثبت در بسیاری از موضوعات منجر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته روابط خارجی نمایندگان آمریکا طرحی را برای دائمی کردن تحریم‌های این کشور علیه ایران ارائه کرده است که به زودی برای رای‌گیری راهی صحن علنی مجلس آمریکا خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با مذاکرات غیرمستقیم میان تهران - واشنگتن در قطر و عمان، تندروهای آمریکا در تقلا برای به تصویب رساندن طرح های ضد ایرانی و دائمی کردن تحریم ها علیه ملت ایران هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عراقچی در ورزشگاه المدینه بغداد برای تماشای بازی امیدهای ایران و عراق حضور پیدا کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان در یادداشتی نوشت: منافع ملی ایرانیان اسیر تناقض های عده ای تندرو، مدعی و خود حق پندار است. اتفاقی که روز شنبه در جریان نشست خبری وزیران خارجه ایران و عربستان رخ داد اگرچه به لحاظ پروتکل های دیپلماسی می تواند جای گلایه داشته باشد اما وقتی موضوع را از منظر منافع ملی نگاه کنید می توان پذیرفت که گاه برخی تغییرات ظاهری، در تحقق منافع ملی می تواند پذیرفتنی باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اتفاقات جنجالی این هفته ورزش هم شاهد درگیری رسانه‌ای دوباره مایلی‌کهن با قلعه‌نویی بودیم و هم زندانی شدن بازیکن سابق پرسپولیس بخاطر مهریه!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صحبت‌های وزیر امور خارجه سابق کشورمان درباره برجام همچنان در فضای رسانه‌ای کشور خبرساز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: در فاصله سال‌های 2003 تا 2005 اروپایی‌ها توانستند از رفتن ایران به شورای امنیت جلوگیری کنند علی‌رغم مخالفت آمریکا. بعد از ترامپ اروپایی‌ها توانستند اجماع امنیتی را به جای ایران علیه آمریکا شکل دهند. البته سیاستی هم که ایران به کار برد بسیار موثر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید عباس عراقچی معاون پیشین وزارت خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در پرونده هسته ای ادعای مطرح شده از سوی علیرضا بیرانوند را کذب دانست.