شنبه 22 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عراقچی معاون سابق وزارت امور خارجه که در برنامه زنده شبکه افق حضور پیدا کرده در واکنش به بمباران بیمارستان در غزه نتوانست جلوی احساسات خودش را بگیرد و بغض کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عراقچی در برنامه زنده تلویزیون در واکنش به بمباران بیمارستان غزه بغض کرد.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی به همت پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف 26 مهر در این دانشگاه برگزار می‌شود و ورزش نیز یکی از محورهای این کنفرانس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این مقاله عوامل موفقیت و شکست برجام و مهم‌ترین موانع احیای آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته که خلاصه‌ای از آن به این شرح است. بعد از آغاز اولین دور مذاکرات مستقیم جان‌کری وزیرخارجه امریکا و جواد ظریف وزیرخارجه ایران در سپتامبر 2013، توافق هسته‌ای با نام برجام حاصل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از اواخر حیات دولت حسن روحانی، مذاکرات احیای برجام آغاز و پس از توقف چند ماهه در دوره گذار دولت، در دولت ابراهیم رئیسی از سر گرفته شد؛ مذاکراتی که تا امروز و با گذشت بیش از 2 سال از آغاز دولت رئیسی، همچنان بدون نتیجه مانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که جایگزینی برای برجام وجود ندارد.

وب‌گاه منیبان

نشست امیرعبداللهیان در شورای راهبردی روابط خارجی با حضور کمال خرازی و سید عباس عراقچی برگزار شد. به گزارش منیبان، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، نوشت: امروز در شورای راهبردی روابط خارجی حضور پیدا کردم. در خصوص موضوعات، سیاست‌خارجی، مذاکره رفع‌تحریم‌ها، آزادسازی منابع ارزی، همسایگان و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفتگو با «محمدجواد ظریف» مثل گفتگو با هر سیاستمدار دیگری، سخت است. او باهوش است و البته ریز بین. میگوید عاشق و شیفته شجریان بزرگ است و البته «همایون». محمدجواد ظریف در این گفتگو ادعا کرد که خود و همسرش پس از شرکت در این اجرا «مرید مصطفی راغب» شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وحید یامین پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان در رشته توییتی که به نظر می رسد حاصل جلسه شورای معاونین عصر شنبه وزارت ورزش باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت ورزش و جوانان از برخی تصمیمات سرپرست این وزارتخانه خبر داد که در صورت محقق شدن آنها شاهد تحول بزرگی در بدنه ورزش کشور خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تماس تلفنی علی باقری‌کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مارسل دیفینک، همتای هلندی درباره آخرین وضعیت روابط جمهوری اسلامی ایران و هلند گفت‌وگو شد. علی باقری با اشاره به سابقه مناسبات دو کشور تصریح کرد: «ایران و هلند در شرایط جدیدی از همکاری قرار دارند که انتظار می‌رود در سایه اراده متقابل، همکاری‌ها بیش از پیش گسترش یابد.» وی افزود: «اگرچه ممکن است در نگاه دو کشور تفاوت‌هایی وجود...

وب‌گاه عصر ایران

«محمدجواد ظریف» و «عباس عراقچی» در کنسرت عاشورایی شب گذشته مصطفی راغب در برج میلاد حضور داشتند

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدجواد ظریف و عباس عراقچی در اولین شب برگزاری کنسرت راغب حاضر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه و عباس عراقچی معاونش در کنسرت عاشورایی راغب در برج میلاد حضور پیدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویدیویی از حضور «محمدجواد ظریف» و «عباس عراقچی» در کنسرت عاشورایی امشب «راغب»، در برج میلاد را ببینید. ویدیو در صفحه توییتر بهمن بابازاده منتشر شده است.