یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

وب‌گاه منیبان

سید عباس عراقچی به ادعای علیرضا بیرانوند در گفت و گو با فردوسی پور پاسخ داد.

وب‌گاه ورزش سه

معاون پیشین وزیر امور خارجه ایران پاسخ علیرضا بیرانوند را داد و ادعای او را کذب خواند.

وب‌گاه عصر ایران

عراقچی اظهار امیدواری کرد که آقایان فردوسی‌پور و بیرانوند خود این خطا را اصلاح کنند.

وب‌گاه فرارو

عراقچی در پاسخ به ادعای بیرانوند در گفتگو با فردوسی پور گفت: به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام، آقایان لطفا خطای خود را اصلاح کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عراقچی در پاسخ به ادعای بیرانوند در گفت و گو با فردوسی پور گفت: به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام، آقایان لطفا خطای خود را اصلاح کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر پیشین ایران در کویت گفت:. با توجه به سفر قریب‌الوقوع سلطان عمان به تهران، به نظر می‌رسد حامل پیام‌ها و یا پیشنهاداتی از سوی آمریکا و اروپا در زمینه احیای برجام و یا تبادل زندانیان باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اعتماد در این زمینه نوشت: «ناگهانی و با سرعتی بالا رخ داد؛ دست‌به‌دست شدن صندلی دبیری شورای عالی امنیت ملی از علی شمخانی به علی‌اکبر احمدیان، روندی عجیب داشت؛ هم به لحاظ نحوه اطلاع‌رسانی، هم به لحاظ سرعت جابه‌جایی و مهم‌تر به لحاظ زمان این تغییر». اعتماد همچنین مدعی شد پشت‌پرده خداحافظی شمخانی از شورای عالی امنیت ملی (شعام)، ترس تندروها از...

وب‌گاه مشرق نیوز

تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از ده سال با فضاسازی‌های نامتعارف نشریات زنجیره‌ای مواجه شد.

خبرگزاری مهر

پس از حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی زیادی به نمایشگاه کتاب سر زدند.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین صفحه از دفتر سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درحالی امروز گشوده می‌شود که مسئولان ستاد برگزاری برنامه‌های متنوع را برای مخاطبان تدارک دیده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که دولت پاکستان ارتش را برای کمک به پایان دادن به ناآرامی مرگبار در پی بازداشت عمران خان مستقر کرده، مقام‌های این کشور پنجشنبه (10 مه) یکی از رهبران ارشد حزب عمران خان نخست‌وزیر سابق را بازداشت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاش می‌شد آقای روحانی بر «جام» دیگری برای نوشیدن و خنک شدن و سرمست شدن از پندار موفقیت امید می‌بست تا بیش از این عطش و تشنگی عدم تحقق برجام او را نیازارد.

خبرگزاری تسنیم

حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق از اواخر سال 1400 دیدارهایش را با کارگزاران و مدیران دولت‌های یازدهم و دوازدهم را از سر گرفته و هر از چندی این دیدارها برگزار می‌شود. دیدارهایی که بنظر می‌رسد هدف از آن سودای بهارستان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم عقد یک زوج جوان در یکی از مهمترین قطعه‌های بهشت زهرای تهران برگزار شد و مسئولان این سازمان به این زوج یک جلد قرآن کریم هدیه دادند.

خبرگزاری اکو نیوز