یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی معتقد است که روسیه نتوانست روایت درستی از حمله خود به دنیا ارائه دهد و برعکس غربی‌ها روایتی درست کردند که در آن روسیه مسئول حمله به اوکراین معرفی شده و دنیا هم آن را پذیرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: روسیه در اوکراین اشتباه زیاد کرده است یا آمریکا را ببینید در عراق چقدر اشتباه کرده است! این طور نیست که پشت میز مذاکره بنشینیم و تصور کنیم مذاکرات را از قبل باختیم.

وب‌گاه عصر ایران

سید عباس عراقچی گفت: روسیه در اوکراین اشتباه زیاد کرده است یا آمریکا را ببینید در عراق چقدر اشتباه کرده است! این طور نیست که پشت میز مذاکره بنشینیم و تصور کنیم مذاکرات را از قبل باختیم!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عراقچی معتقد است که روسیه نتوانست روایت درستی از حمله خود به دنیا ارائه دهد و برعکس غربی‌ها روایتی درست کردند که در آن روسیه مسئول حمله به اوکراین معرفی شده و دنیا هم آن را پذیرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرونده هسته‌ای ایران یکی از چالش‌برانگیزترین و پرفرازونشیب‌ترین و پیچیده‌ترین مذاکرات دیپلماتیک تاریخ بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: همزمان با تعلیق رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، گمانه زنی های بسیاری درباره تاثیر این تغییر و تحول بر فرایند رایزنی های هسته ای ایران مطرح شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد: خبر مرخصی بدون حقوق رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا که در امور ایران که در 29 ژوئن منتشر شد، در سراسر ایران طنین انداز شد و توجه رسانه ها را به خود جلب کرده و حتی باعث نوسانات بازار سهام شده است. به گزارش اکوایران، طبق آنچه در گزارش المانیتور آمده، زمانی که مالی در بهار 2021 از سوی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به عنوان رهبری مذاکرات با حسن روحانی، رئیس جمهور وقت، منصوب...

وب‌گاه منیبان

سید عباس عراقچی گفت: کره جنوبی در حوزه دیپلماسی عمومی بسیار خوب وارد شده است و می‌توان به ساخت سریال‌های قوی همچون «جواهری در قصر» و ارائه یک تصویر مناسب از کره در اذهان اشاره کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عراقچی گفت: دیپلماسی هنر اغنا کردن است وقتی در دیپلماسی موفق هستید که نسبت به آنچه شما می‌خواهید بتوانید طرف مقابل را قانع کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

هشدار دیپلماتیک عباس عراقچی در باره منزوی شدن ایران، داغ شدن بحث های انتخاباتی و... از موض. عات مطبوعات امروز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عراقچی دیپلماسی را شبیه کوه یخی دانست و گفت: آن قسمت بیرونی کوه یخ را دیپلماسی رسمی می‌گویند و آن حجم پنهانی و زیر آب را دیپلماسی غیر رسمی یا همان دیپلماسی ملل تشکیل می‌دهد که از طریق فرهنگی، ورزشی، هنری و رسانه‌ای قابل احیا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق روز چهارشنبه در دفترش از علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر خارجه ایران و هیئت همراه وی استقبال کرد. العامری در این دیدار، به نقش حمایتی ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه و عراق و به ویژه نقش فرمانده شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد. وی گفت: پایداری مردم ایران در برابر تمامی توطئه های خارجی، یکی از مهم ترین عوامل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه خبری سی ان ان آمریکا نوشت به نظر می رسد حرکت رو به جلو برای احیای مذاکرات پیرامون برنامه هسته ای رو به رشد ایران، ایجاد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات همتای عراقی خود مبنی‌بر اینکه «وزارت برق تمام بدهی‌های عراق به ایران برای واردات گاز را پرداخت کرده است» گفت: وزارت خارجه آمریکا به عراق اجازه می‌دهد بدهی خود به ایران را در یک حساب بانکی محدود و کنترل شده در عراق پرداخت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به اظهارات وزارت برق عراق مبنی بر اینکه بغداد تمام بدهی خود به ایران در زمینه واردات برق را پرداخت کرده است، گفت: سیاست ما در قبال ایران و عراق هیچ تغییری نکرده است. دولت بایدن همچنان تمام تحریم‌ها علیه ایران را اجرا می‌کند.