شنبه 29 اردیبهشت 1403

معزی: حضور هیچ‌کس در کادر فنی تیم ملی بسکتبال قطعی نیست

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
معزی: حضور هیچ‌کس در کادر فنی تیم ملی بسکتبال قطعی نیست

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: عملکرد و نتایج تیم ملی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر، حضور هیچ‌کس در کادر فنی قطعی نیست.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال هفته گذشته در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال و صعود این تیم به جام جهانی 2023 تشکیل جلسه داد.

بسکتبال در سال 1401؛ انتقال از شرایط سخت به سخت‌تر

محسن معزی‌فر، دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد نتایج جلسه هیئت رئیسه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در جلسه هیئت رئیسه، عملکرد کادر فنی، بازیکنان و حتی نحوه اعزام تیم، مورد بررسی قرار گرفت و گزارش‌هایی ارائه شد.

دبیر فدراسیون بسکتبال ادامه داد: همه ما این درک را داریم که تیم ملی، صعودی ارزشمند به جام جهانی 2023 داشته ولی نحوه راهیابی تیم به جام جهانی برای فدراسیون و علاقمندان، راضی کننده نبود. به همین خاطر قرار شد در مورد کادر فنی و تقویت آن، تصمیماتی گرفته شود.

معزی‌فر تصریح کرد: اعضای هیئت رئیسه، همگی قدردان زحمات سعید ارمغانی به عنوان سرمربی تیم ملی هستند ولی بر تقویت فنی تیم ملی نیز تاکید کردند. استفاده از مربی اروپایی در کادر فنی نیز بررسی شد تا در نهایت تیم ملی بتواند در میادین جهانی از شخصیت بسکتبال ایران دفاع کند.

او گفت: حضور هیچ‌کس در حال حاضر در کادر فنی قطعی نیست و ممکن است هر کدام از مربیان، تغییر کنند. تصمیم نهایی در مورد کادر فنی تیم ملی تا 10 روز آینده گرفته خواهد شد.