سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

مقاومت سرسختانه دینار عراق در برابر صعود / ریال عمان و درهم امارات گران شدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مقاومت سرسختانه دینار عراق در برابر صعود / ریال عمان و درهم امارات گران شدند

امروز در حالی دینار عراق برابر صعود مقاومت خود را ادامه داد که قیمت ریال عمان و درام ارمنستان بیشترین و کمترین میزان افزایش را ثبت کردند.

به گزارش اقتصادنیوز، در بازار ارز امروز دینار عراق در جریان معاملات بر روال روزهای گذشته پافشاری داشت و با حفظ ثبات؛ 43 تومان خرید و فروش شد که تغییری را نسبت به دو روز گذشته تجربه نکرده است.

همچنین نرخ برابری دلار آمریکا به دینار عراق امروز دوشنبه 7 اسفند 1402 برابر 1,528 بود.

نرخ درهم امارات امروز

در دیگر کشور عرب زبان همسایه ایران، قیمت درهم؛ واحد پول رسمی امارات متحده عربی، روند صعودی را در مقایسه با روز شنبه در پیش گرفت و با تجربه رشد 200 تومانی که داشت؛ 15,780 تومان ارزش گذاری شد.

خبر مرتبط قیمت دلار، یورو و پوند امروز دوشنبه 7 اسفند 1402| صعود قیمت لیر ترکیه

در معاملات قیمت دلار مبادله ای در مرکز مبادله امروز به 42,920 (چهل و دو هزار و نهصد و بیست) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری را تجربه نکرده است.

آخرین قیمت ریال عمان در بازار

همچنین واحد پول رسمی کشور عمان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار میان ایرانیان؛ طبق روال روزهای اخیر صعود قابل توجهی را پشت سر گذاشت. هر ریال عمان در بازار ارز امروز در حالی 151,230 تومان معامله شده است که در مقایسه با دو روز گذشته رشد محسوس دو هزار و 40 تومانی را تجربه کرده است.

ریال عمان در طی هفته گذشته تنها نرخ بازار ارز بود که شیب صعودی متوالی را تجربه کرد و همواره بیشترین میزان افزایش در هر روز را به خود اختصاص داد.

قیمت منات آذربایجان امروز

در سمت دیگر همسایگان ایران، منات؛ واحد پول رسمی کشور آذربایجان هم امروز سیر افزایشی را دنبال کرده است و با تجربه رشد 660 تومانی در جریان معاملات امروز بازار ارز؛ 34,120 تومان خرید و فروش شد.

همچنین نرخ برابری هر منات آذربایجان با دلار در بازار ارز امروز برابر 0.588 است؛ نرخ تبدیل منات به دلار آمریکا دیروز هم 0.588 بود.

آخرین نرخ درام ارمنستان در بازار

همچنین در کشور ارمنستان که این روزها بار دیگر بر سر مرزهای خود با آذربایجان دچار تنش شده است، قیمت هر درام خلاف هفته گذشته که بر ثبات تکیه کرده بود، صعودی شد و با تجربه رشد نامحسوس دو تومانی، 144 تومان ارزش گذاری شد.

قیمت لیر ترکیه در بازار امروز

در بازار ارز امروز همچنین قیمت لیر ترکیه نسبت به دو روز گذشته افزایشی بود و با تجربه رشد پنج تومانی؛ 1865 تومان خرید و فروش شد.

همچنین نرخ برابری لیر با دلار امروز 0.032 بود، که تفاوتی را نسبت به روزهای گذشته تجربه نکرده است.

قیمت لاری گرجستان امروز

در مقصد پایانی امروز هم سری به گرجستان می زنیم که قیمت هر لاری را جویا شویم؛ در پایان معاملات بازار ارز امروز قیمت هر لاری گرجستان به مانند سایر ارزها رشد را سرلوحه خود قرار داد. لاری که در روز شنبه 21،850 تومان معامله شده بود؛ امروز در بازار با تجربه صعود 220 تومانی که تجربه کرد، 22,070 تومان نرخ گذاری شد.

همچنین نرخ برابری هر لاری با دلار در جریان معاملات امروز بازار ارز، برابر 0.377 است.

امروز فارغ از دینار که مدت هاست بر ثبات پافشاری کرده است، سایر نرخ ها امروز در پایان معاملات بازار صعودی بودند و ریال عمان و درام ارمنستان به ترتیب بیشترین و کمترین میزان افزایش را به خود اختصاص دادند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

مقاومت سرسختانه دینار عراق در برابر صعود / ریال عمان و درهم امارات گران شدند 2
مقاومت سرسختانه دینار عراق در برابر صعود / ریال عمان و درهم امارات گران شدند 3
مقاومت سرسختانه دینار عراق در برابر صعود / ریال عمان و درهم امارات گران شدند 4