شنبه 21 مهر 1403

ملت ایران با پیروی از ولی فقیه، قله‌های سعادت را فتح می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ملت ایران با پیروی از ولی فقیه، قله‌های سعادت را فتح می‌کند

تهران - ایرنا - امام جمعه دماوند یکی از بزرگترین نعمت های خداوند بر ما بندگان را نعمت ولایت خواند و گفت: ولایت فقیه ادامه ولایت امامان است و ملت ایران با پیروی از ولی فقیه، قله های سعادت را فتح خواهند کرد.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز یکشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر که با حضور اقشار مختلف مردمی در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز در عید سعید فطر باید جسم خود را با غسل و روح خود را با نماز و زکات پاکیزه کنیم چراکه رابطه انسان مومن با ولی خدا در اعیاد مهم، ولایتمداری را به اوج می رساند.

وی با اشاره به اینکه با هدایت امام خمینی (ره) انقلاب کردیم و با هدایت امام خامنه ای (حفظه الله) مقدمات ظهور را فراهم می کنیم، خاطرنشان کرد: بزرگترین درس امام راحل به مردم ایران استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم بود.

حجت الاسلام فتاح دماوندی افزود: پیروزی در جتگ تحمیلی هشت ساله و فتح خرمشهر را مدیون شهدا و امام هستیم و امام خمینی (ره) به ما آموخت که باید با آمریکا و اسرائیل که نماد شیطان هستند، مبارزه کنیم.

خطیب نماز فطر دماوند وحدت و استقامت را رمز پیروزی مومنین در طول تاریخ دانست و تصریح کرد: ایرانی ها با شعار ما می توانیم، می توانند تحریم های ظالمانه را به فرصت تبدیل کنند.

وی افزود: حرکت پنج نفتکش ایرانی به سوی ونزوئلا و همچنین ساقط کردن پهباد متجاوز آمریکایی، توقیف کشتی های انگلیسی، هدف قرار دادن پایگاه عید الاسد، پرتاب ماهواره به فضا و صدور فرآورده های نفتی در اوج تحریم ها، نماد اقتدار سیاسی، نظامی و اقتصادی ایران است و آنچه ما را از شرایط نفت در برابر غذا نجات داده گفتمان مقاومت و شجاعت و نه سازش و انفعال است.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در ادامه با اشاره به آغاز مجلس یازدهم نیز یادآور شد: امیدواریم مجلس یازدهم مجلس مقاومت و اعتلای سیاسی و اقتصادی ایران و جهش تولید و اقتصاد مقاومتی باید مهمترین دستور کار مجلس یازدهم باشد.

*س_برچسب‌ها_س*