چهارشنبه 4 مهر 1403

ممنوعیت تردد از جاده چالوس تا پایان روز سه شنبه ادامه خواهد داشت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ممنوعیت تردد از جاده چالوس تا پایان روز سه شنبه ادامه خواهد داشت

محرابی نیا گفت: ممنوعیت و انسداد محور کرج - چالوس تا ساعت 24 روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و امکان تردد از این محور وجود ندارد.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت) از صبح روز گذشته مسدود بوده و این ممنوعیت تردد تا پایان ساعت 24 روز سه شنبه یک اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم و تنها ممنوعیت تردد در این محور کرج - چالوس برقرار شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده های مهرویلا و مهرشهر ومحور پاکدشت - تهران محدوده های خاتون آباد و شهرک صنعتی خاوران هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده گلشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک گزارش شده است با توجه به هشدارهای صادر شده مسافران از ترددهای غیر ضروری در این بخش پرهیز کنند.

محرابی نیا افزود: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده برف و باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی هستیم و مسافران حتما از زنجیر چرخ در محورهای برف گیر استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی