یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه منیبان

فرهنگی وب‌گاه منیبان

موزه هنرهای زیبای بوستون، نسخه «NFT» آثار هنری منتخب مجموعه خود را به منظور تامین بودجه حفاظت از آثار نقاشی به فروش می‌رساند.

محمد معتمدی خواننده آواز ایرانی که گویا قرار است در روزهای آینده کنسرتی را برگزار کند، با شیوه‌ای عجیب به تبلیغ این کنسرت‌ها پرداخته و از نامشخص بودن زمان و مکان این کنسرت‌ها می‌گوید!

سازندگان برنامه «خندوانه» مشکلات بیمه‌ای بیماران اوتیسم را تمام‌شده می‌دانند و در ابن ارتباط پخش ویژه‌برنامه‌ای با این موضوع با حضور علی نصیریان را یادآور می‌شوند.

سیروس مقدم، کارگردان باسابقه تلویزیون به عنوان سازنده مینی‌سریال «ترور» انتخاب شد.

کتاب «مواجهه امامان شیعه با اباحه گری» اثر یدالله حاجی زاده در 401 صفحه به چاپ رسید.

در آستانه اکران فیلم سینمایی "بازیووو" به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه کنندگی سیدغلامرضا موسوی از پوستر این فیلم رونمایی شد.

در پی بسته شدن بلیت‌فروشی نمایش «شب شک»، کارگردان این نمایش می‌گوید که حدس گروه اجرایی بر این است که این ماجرا به حضور نوید محمدزاده به‌عنوان تهیه‌کننده نمایش برمی‌گردد.

ویدیویی از موسیقیدانِ اسپانیایی که با نرده فلوت می‌زند را بینید

افسانه پرچکانی که نزدیک به دو دهه در عرصه روزنامه نگاری سیاسی فعالیت داشت، مدتی است به هنر کالیگرافی روی آورده و کوشیده به بیان دغدغه‌هایش از طریق هنر بپردازد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش از متقاضی شدن سه فیلم جدید برای اکران و آغاز نمایش «زالاوا» خبر داد.

کمند امیرسلیمانی جایگزین زهره فکورصبور در سریال «بی‌همگان» کاری از گروه فیلم و شبکه سه سیما شد.

جشنواره بین‌المللی زنان فیلمساز (Cinema diDEA) در شهر رُم ایتالیا میزبان چند اثر مستند و کوتاه ازآثار سینماگران زن ایرانی خواهد بود.

منیژه حکمت برای فیلم «19» پروانه نمایش گرفته است.

یک قاضی ایتالیایی حکم داد پل هگیس کارگردان کانادایی به دلیل شکایت یک زن علیه او به اتهام تجاوز، در حبس خانگی باقی بماند.

پانصدودهمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش «شکارچی گوزن» ساخته مایکل چیمینو محصول سال 1978 اختصاص دارد.

مهران احمدی یکی از بازیگران فیلم سینمایی «روز ششم» گفت: این روزها اوضاع سینما مانند سایر بخش ها خوب نیست و به نظر می‌رسد، با این وضعیت در دوسال آینده کلک سینما کنده است و ما باید به دنیال کار دیگری برویم.