دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه منیبان

فرهنگی وب‌گاه منیبان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر حل و فصل مشکلات و دغدغه‌های کهنه اهالی رسانه از تصویب لایحه جامع روزنامه‌نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت خبر داد.

ساعد هدایتی درباره وضعیت جسمانی خود گفت: متاسفانه اخبار بد پخش شد و همه نگرانم شدند و با من تماس گرفتند اما هرچه که بود خطر رفع شد اما همچنان باید سِرُم و داروهایم را مصرف کنم تا ان‌شاءالله ظرف چند روز آینده بهبودی کامل را به دست بیاورم.

نصرالله مدقالچی از دوبله های زیرزمینی که هنوز هم رواج دارند انتقاد کرد و خواستار برخورد وزارت فرهنگ با آنها شد.

محسن اسلام‌زاده تهیه‌کننده و مستندساز معتقد است اکران آنلاین افق دید مستندسازان را وسیع کرده و با توجه بیشتر به آن می‌توان نتیجه مطلوب نمایش آنلاین را در سینمای مستند دید.

تصویری از بازیگران نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و شهید بهشتی منتشر شد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهالی خبر و رسانه باید از امینت شغلی بیشتری برخوردار شوند؛ همواره تلاش ما در راستای این هدف بوده است.

محمود کاسبی درباره آخرین وضعیت برادرش محمد کاسبی گفت: برادرم در حال حاضر در بیمارستان بستری است، وضعیت عمومی وی چندان خوب نیست و به مداوای مستقیم زیر نظر پزشکان نیازمند است.

آمار اولیه اعضای نامزد شده نهمین دوره «ده روز با عکاسان ایران» اعلام شد.

آهنگ «شِکِسِ روزگار» تازه‌ترین اثرِ میدیا فرج‌نژاد در قالب پروژه «تار و تاریخ» است. این آهنگ را میدیا فرج‌نژاد آهنگسازی کرده و تارِ آن را نواخته است. آوازِ این قطعه را وحید موسوی خوانده است.

به مناسبت سالروز تولد علی حاتمی و مسعود کیمیایی مدیریت فرهنگی هنری مترو نمایشگاه خوشنویسی سپیده مبرهن را برگزار می‌کند. این نمایشگاه با 23 اثر از ماندگارترین دیالوگ‌های این دو کارگردان که در قاب خطاطی قرار گرفته و با شیوه‌ای نو به سبک شکسته و نقاشیخط به رشته تحریر در آمده است، برگزار می‌شود.

فیلمبرداری فیلم کوتاه «خون گرم» به تهیه‌کنندگی عادل معمارنیا و نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی به پایان رسید.

بعد از برکناری سرپرست تألیف لغتنامه دهخدا، تعدادی از مولفان لغت‌نامه از جمله حسن انوری، سعید نجفی اسداللهی و رسول شلیسته اعلام کردند، دیگر به موسسه دهخدا نمی‌روند.

دیروز تصاویری از پارسا پیروزفر در اکران مردمی فیلم تی تی منتشر شد و باعث شد که دوباره نام او در فضای مجازی و میان کاربران بیشتر دیده شود.

المیرا دهقانی، خانم بازیگر ایرانی، که در رابطه با فوت سایه (هوشنگ ابتهاج) سوتی عجیبی داده بود عذرخواهی کرد.

عکسی از ابوالفضل پورعرب و پسرش در فضای مجازی منتشر شده است که حکایت از شباهت فوق العاده پدر و پسر دارد.

زمان تشییع پیکر هوشنگ ابتهاج (سایه) مشخص شده اما هنوز معلوم نیست که تشییع پیکر از کجا انجام می‌شود.