پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه منیبان

فرهنگی وب‌گاه منیبان

سازمان سینمایی که قصد دارد کمدی اصیل را احیا کند، اعلام کرده که در دوران مدیریت جدید به 52 فیلمنامه سینمایی مجوز ساخت داده است ولی مشخص نیست این تعداد از بین چند تقاضا موفق به گرفتن پروانه شده‌اند.

فیلم کوتاه «آلاگارسون» به کارگردانی مصطفی کشاورز آماده نمایش و پخش جهانی شد.

فیلم کوتاه «اتاق عقد» به کارگردانی حسن حبیب زاده با حضور محمدرضا مقدسیان منتقد سیما در هفدهمین پاتوق فیلم کوتاه روز یکشنبه 6 شهریورماه اکران و نقد می‌شود.

شبکه یک مدیران جدید گروه‌های معارف، فرهنگ‌، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو خود را شناخت.

گلشن خواننده معروف ترکیه‌ای به دلیل اظهارنظر توهین آمیز درباره مدارس دینی با حکم قاضی بازداشت شد.

31 رسانه صوت‌و تصویر فراگیر در مرداد ماه سال جاری با سپری کردن مراحل اداری و احراز شرایط صدور مجوز، موفق به اخذ مجوز قطعی (مجوز دائمی) و غیرقطعی (مجوز موقت) از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر (ساترا) شدند

مهدی شامحمدی کارگردان مستند «هجده هزار پا» معتقد است، قطعا رویکرد و سیاست‌گذاری‌های سازمان سینمایی تغییر کرده است اما برای اینکه بتوان این رویکردها را لمس کرد باید زمان بیشتری بگذرد تا نتیجه آن مشاهده شود.

: مراسم بزرگداشت و تدفین پیکر مرحوم «امیر هوشنگ ابتهاج» در رشت با حضور خانواده و مردم و مسئولان استان گیلان برگزار شد.

ابراهیم تاتلیسس، خواننده سرشناس ترکیه، در پی تصادف سنگین در بودروم به بیمارستان منتقل شد.

«شان پن» تهیه‌کنندگی تریلر سیاسی «قاتلان و دیپلمات‌ها» درباره ماجرای واقعی قتل چهار زن آمریکایی در السالوادور را تهیه‌کنندگی می‌کند.

حسین محمدزاده صدیق، شاعر، نویسنده و مترجم در 77 سالگی درگذشت.

دومین دوره از کارگاه‌های آموزشی رویداد فیلم‌های کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با حضور رضا کیانیان، بهروز شعیبی، محمدرضا دلپاک و حسن حسن‌دوست به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

«لعبت باز» به کارگردانی پوریا نوری و تهیه کنندگی فائزه آئین در مرحله تدوین است.

گیم رپر مشهور آمریکایی به تازگی در یک پست و استوری از اعتقاداتش و علاقه خاص خود به قرآن گفت.

احسان کرمی درباره‌ی ایفای نقش پروفسور محمود حسابی در سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی که این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، با انتشار عکسی از گریم خود در صفحه‌ی شخصی اش، از ایفای این نقش گفت.

عکس فعلی حسین جعفری، بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر را مشاهده کنید.