جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه منیبان

فرهنگی وب‌گاه منیبان

دختری که رضا صادقی فیلم گریه کردن او را در اینستاگرامش منتشر کرده بود بلاگر از آب درآمد و در همین چند روز و پس از انتشار این فیلم، بلاگر قصه رضا صادقی چند ده هزار فالور جذب کرد.

مقیسه تاکید کرد: ساترا روی مواضع قانونی خود برای حفظ حقوق مخاطبان رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایستادگی خواهد کرد و به زودی معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا نشست‌هایی با حضور مدیران رسانه‌های جمعی، نخبگان رسانه‌ای و سایر گروه‌های فعال فرهنگی و اجتماعی تدارک خواهد دید تا گفت‌و گوهای موثری بین ساترا و فعالان اجتماعی کشور شکل بگیرد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اتهام جعفر پناهی اجتماع و تبانی با هدف ارتکاب جرم علیه امنیت ملی بوده که به 6 سال حبس محکوم شده است. جعفر پناهی در تاریخ 20 تیرماه 1401 برای تحمل کیفر حبس به زندان اوین معرفی شده است. حکم این پرونده قطعی و لازم الاجراست.

سرود خمینی ای امام یکی از معروف ترین سرود های انقلابی است که به خصوص در دهه فجر شنیده می‌شود اما کمتر کسی شاعر آن را می‌شناسد.

اسماعیل شنگله، بازیگر، کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، مترجم و از اساتید بازیگری کشورمان دقایقی پیش بر اثر ابتلا به کرونا در سن 86 سالگی درگذشت.

هنرمندان پیشکسوت چهارمین دُز واکسن کرونای خود را در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت دریافت کردند.

حامد بهداد، بازیگر سینما با انتشار استوری در اینستاگرامش نوشت: «جای هنرمندان زندان نیست، ما نیز امنیت می‌خواهیم.

بازیگران اصلی سریال پرطرفدار دهه هفتاد صداوسیما بعد از 28 سال در یک مجموعه سینمایی همدیگر را ملاقات کردند.

یک ستاره سینما با انتشار عکسی از حامیان رئیسی به گشت ارشاد واکنش نشان داد.

همایون شجریان در تورنتو هم رکورد زد و در 24 ساعت 3200 بلیت کنسرتش در «تیکت مستر» به فروش رفت تا این اجرا بار دیگر تمدید شود.

بازیگر فیلم «طلاخون» معتقد است: شهاب حسینی به خاطر دلسوزی و محبت بیش از اندازه‌اش مورد بی‌مهری قرار گرفته است. شاید اگر مثل خیلی‌ها سکوت می‌کرد تا این اندازه مورد قضاوت قرار نمی‌گرفت.

«جو تارکل» بازیگر آمریکایی فیلم‌هایی چون «درخشش» و «بلید رانر» در سن 94 سالگی درگذشت.

در نشست خبری و مراسم رونمایی پوستر دوازدهمین دوره صاحبدلان گفته شد که بودجه این جشنواره بد نیست ولی به دلیل گرانی دلار، مشکلاتی ایجاد شده است.

بهاره افشاری بازیگر فیلم "روز ششم" با اشاره به اجرای طرح بلیت شناور گفت: اجرای چنین طرحی بسیار خوب است اما بهتر است که چنین طرحه‌های برای همه فیلمها اجرا شود تا همه از آن بهرمند شوند.

«جونید آرکین» بازیگر مطرح ترکیه‌ای که سابقه بازی در چند فیلم سینمای ایران را نیز داشت، در سن 85 سالگی به دلیل حمله قلبی درگذشت.

اصغر فرهادی برای نگارش فیلمنامه «قهرمان» به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه سالانه «هیومنیتاس» (Humanitas) معرفی شد.