دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مهران مدیری

مهران مدیری

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئو قدیمی از حضور محمدرضا شریفی نیا در برنامه دورهمی را مشاهده می کنید، ویدئویی از حضور محمدرضا شریفی‌نیا در برنامه دورهمی در حال دست به دست شدن است که در آن کارت عروسی او با آزیتا حاجیان توسط مهران مدیری رونمایی می‌شود. در این برنامه مهران مدیری کارت عروسی آقای بازیگر را پیدا کرده و از آن رونمایی کرد. محتوای این کارت عروسی برای بسیاری از افراد جالب بود.

وب‌گاه عصر ایران

حرکت عجیب امیر کاظمی، بازیگر سریال پرمخاطب لیسانسه‌ها در برنامه اسکار مهران مدیری در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال کاربران قرار گرفت و وایرال شد.

وب‌گاه عصر ایران

استعداد عجیب نیکی مظفری، دختر مجید مظفری، بازیگر پیشکسوت در برنامه «اسکار»، تعجب مهران مدیری و حضار را به دنبال داشت.

وب‌گاه عصر ایران

این بازیگر ایرانی دوست دارد دم داشته باشد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهران مدیری حین توضیح سوال برای یوسف صیادی در برنامه اسکار، آرزوی جالبی برای او کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران مدیری حین توضیح سوال برای یوسف صیادی در برنامه اسکار گفت: پس از دست زدن به این گیاه خودکشی میکنی انشالله! آرزوی عجیب مهران مدیری برای یوسف صیادی را ببینید. مهران مدیری حین توضیح سوال برای یوسف صیادی در برنامه اسکار گفت: پس از دست زدن به این گیاه خودکشی میکنی انشالله!

وب‌گاه عصر ایران

تلاش امیرعلی نبویان برای کمک به نیکی مظفری برای پاسخ دادن به سوالات پیچیده مهران مدیری در برنامه اسکار را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

مهران مدیری در سری جدید برنامه اسکار با کنایه به عینک نیما شعبان نژاد شروع کرد و با جوراب‌های امیر کاظمی تمام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران مدیری در سری جدید برنامه اسکار با کنایه به عینک نیما شعبان نژاد شروع کرد و با جوراب های امیر کاظمی تمام کرد. مهران مدیری در سری جدید برنامه اسکار با کنایه به عینک نیما شعبان نژاد شروع کرد و با جوراب های امیر کاظمی تمام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مهران مدیری حین توضیح سوال برای یوسف صیادی در برنامه اسکار گفت: پس از دست زدن به این گیاه خودکشی میکنی انشالله!

وب‌گاه عرشه آنلاین

سکانسی دیدنی از سریال در حاشیه با بازی مهران مدیری ببینید. تارهای صوتی ایشون باد داره! به گزارش عرشه آنلاین، سکانسی دیدنی از سریال در حاشیه با بازی مهران مدیری ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«هیث لجر»، «پیتر فینچ» و والت دیزنی از جمله مشهورترین ستارگانی هستند که پس از مرگشان برنده اسکار شدند، اما معادله اعطای جایزه به چهره‌های درگذشته همواره ساده نبوده است. «هیث لجر»، «پیتر فینچ» و والت دیزنی از جمله مشهورترین ستارگانی هستند که پس از مرگشان برنده اسکار شدند، اما معادله اعطای جایزه به چهره‌های درگذشته همواره ساده نبوده است. به گزارش عرشه آنلاین، در سال 1939 «سیدنی هوارد»...

وب‌گاه عصر ایران

ویدئو قدیمی از حضور محمدرضا شریفی نیا در برنامه دورهمی را مشاهده می‌کنید، لحظاتی از این برنامه دوباره وایرال شده است. در این برنامه مهران مدیری کارت عروسی آقای بازیگر را پیدا کرده و از آن رونمایی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری، تغییر نسخه جشنواره‌ای این فیلم برای ورود به اکران عمومی را بعید دانست.

وب‌گاه فرارو

چند روز است ماجرای کلاهبرداری «کوروش‌کمپانی» داغ شده است. البته شرکت «کوروش‌پردازان آی‌سا» با نام تجاری کوروش‌کمپانی شناخته می‌شود. اگرچه شاید تا چند روز پیش عده‌ای حتی نامی از این شرکت نشنیده بودند، اما تبلیغات مویرگی و گسترده این شرکت در فضای مجازی به قدری پیش رفته بود که حالا تعداد زیادی از مردم از شهروندان عادی گرفته تا بازیگران، ورزشکاران و القصه بسیاری از سلبریتی‌ها هاج و واج...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کل کل بامزه نیما شعبان نژاد و رویا میرعلمی در برنامه اسکار مهران مدیری مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. کل کل بامزه نیما شعبان نژاد و رویا میرعلمی در برنامه اسکار مهران مدیری مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. رویا میرعلمی در سریال شمعدونی به اوج شهرت خود رسید و برای بازی در لیسانسه‌ها جایزه بهترین بازیگر زن کمدی از جشن حافظ را بدست آورد.