دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مهران مدیری

مهران مدیری

خبرگزاری تسنیم

سریال‌های جدیدی این روزها در راه نمایش‌خانگی قرار گرفته‌اند و در این میان نام برخی از پلتفرم‌ها برای‌مان تازگی دارد و ما را یادِ این نکته می‌اندازد این روزها با عبارتِ «پلتفرم‌های قارچی» مواجهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از هماهنگی کامل مدیران استانی با یکدیگر برای برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه آی‌فیلم با پایان پخش مجموعه تلویزیونی «فرمان»، سریال طنز «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی را از امروز روی آنتن می‌برد. شبکه آی‌فیلم با پایان پخش مجموعه تلویزیونی «فرمان»، سریال طنز «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی را از امروز روی آنتن می‌برد. به گزارش عرشه آنلاین، سریال «زعفرانی» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی با بازی مهدی هاشمی، مهران احمدی، هادی کاظمی و ستاره اسکندری از امروز چهارشنبه،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه هفت صبح به انتشار آمار دور از انتظار سریال‌های در حال پخش تلویزیون و علاقه مردم به آن‌ها واکنش نشان داد. روزنامه هفت صبح به انتشار آمار دور از انتظار سریال‌های در حال پخش تلویزیون و علاقه مردم به آن‌ها واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ این روزنامه نوشت: در حالی که صداوسیما نتیجه نظرسنجی درباره محصولات خود را اعلام نمی‌کند، هفت صبح به خبری دست یافته که نشان می‌دهد آمار مخاطبان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم با بازی پیمان معادی برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده شد. سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم از 16 اسفند 1402 هر چهارشنبه ساعت 8 صبح پخش می‌شود. در سریال «افعی تهران» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی با حضور مریلا زارعی و مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی،...

وب‌گاه عصر ایران

در ویدئو، ببینید امیر علی نبویان در برنامه مهران مدیری چگونه با کلمات جمله می سازد.

وب‌گاه عصر ایران

سکانسی از رئالیتی شوی اسکار با اجرای مهران مدیری و بازی فرناز رهنما مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که صدا و سیما نتیجه نظرسنجی درباره محصولات خود را اعلام نمی‌کند، هفت صبح به خبری دست یافته که نشان می‌دهد آمار مخاطبان سریال ها شرایط خوبی ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پشت صحنه سریال در حاشیه؛ من بدبخت نبودم اینا بدبختم کردند را در اینجا ببینید. سریال در حاشیه با بازی بسیاری از هنرپیشه های محبوب کشور توانست خیلی سریع بین مردم جا باز کند و به یکی از بهترین سریال های تلویزیونی شناخته شود اما با شکایت جامعه اندک پزشکان از ساخت سری دوم سریال در حاشیه جلوگیری شد. به گزارش عرشه آنلاین سریال در حاشیه در ابتدا برای شبکه 5 سیما تهیه شد ولی در نهایت در نوروز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهاب حسینی دیپلم خود را در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال 70 در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد و با رتبه 85 در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد پذیرفته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی جدید از مهران مدیری منتشر شده است که موهای سفید او بسیار خودنمایی می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از ژست جالب مهران مدیری مقابل در آسانسور در محل کارش منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

کنسرت شب گذشته گروه دارکوب درحالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه داشت و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

امیرعلی نبویان ستاره این روز‌های شبکه نمایش خانگی از خاطره دعوت به همکاری خود با مهران مدیری در سریال قهوه‌تلخ برای اولین بار پرده برداشت.

وب‌گاه فرارو

در قسمت دوم از فصل سوم مسابقه اسکار با اجرای مهران مدیری نیکی مظفری با یک نظر خطاب به امیرعلی نبویان واکنش مهران مدیری را درپی داشت.