دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مهران مدیری

مهران مدیری

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده پلیس راه کندوان خبر داد که این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال یک طرفه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد قوچانی روزنامه‌نگار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به برنامه‌های تلویزیونی واکنش نشان داد و نوشت: این شب‌ها تلویزیون به بهانه ی نوروز پر از دلقک‌ها / تلخک‌های بی مزه ای است که شادی شب عید نوروز را با مسخره بازی اشتباه گرفته اند. نوروز؛ شب فرهنگ و هنر و تاریخ و تمدن ایران است و اگر با طنز و شادی و فرهنگ عامه همراه باشد خیلی هم خوب است.

خبرگزاری تسنیم

بسیاری از چهره‌ها در سریال‌های خانگی مشغول فعالیت‌اند؛ این نکته را هم تازه‌های شبکه نمایش‌خانگی نشان می‌دهد و هم نوروزی‌هایی که فقط در میانِ آنها کمدی به نام «اکازیون» وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

بیتا سحرخیز در برنامه اسکار گفت: در کنکور تقلب کردم و قبول شدم، یک بار هم تصادف کردم و فرار کردم.

وب‌گاه عصر ایران

مهران مدیری بسیار باهوشه، فامیلی اش هم برازنده ش هست، چون مدیره

وب‌گاه مشرق نیوز

با اضافه شدن بر تعداد شبکه‌های تلویزیونی در دهه هفتاد، آنتن تلویزیون نیاز به خوراک بیشتری برای جذب مخاطب داشت.

خبرگزاری تسنیم

با اضافه شدن بر تعداد شبکه‌های تلویزیونی در دهه هفتاد، آنتن تلویزیون نیاز به خوراک بیشتری برای جذب مخاطب داشت. به همین خاطر برنامه‌سازان قاب کوچک به فکر تولید آثاری متفاوت افتادند تا مخاطبان از طیف‌های مختلف سنی را پای گیرنده بنشانند.

وب‌گاه عصر ایران

بازیگر فیلم «ضد» گفت: همه ما در «ساعت خوش» زیر چتر هم بودیم اما این چتر را سوراخ کردند؛ همین حالا هم اگر آن تیم جمع شود و اجازه کار به بچه‌ها بدهند، می‌تواند بالا بیاید و مخاطب داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

عصبانیت مهران مدیری از تشبیه عجیبی که یوسف تیموری و نادر سلیمانی، مهمانان برنامه اسکار نسب به او داشتند را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

در بخشی از مسابقه اسکار شرکت کنندگان فصل چهار مشغول یادگیری زبان آلمانی شدند و به سوالات پرسیده شده پاسخ دادند. پاسخ بازیگران به تلفظ عدد و کلمه‌ها باعث خنده مهران مدیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرهاد آئیش درباره ازدواجشان با همسرش مائده طهماسبی همچنین ماجرای خواستگاری عجیب و باور نکردنی اش و شروع زندگی عاشقانه شان توضیح داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سمسارزاده درباره علت درگذشت مرتضی تبریزی توضیح داد: آقای تبریزی به دلیل سکته مغزی فوت شده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری جالب از مجسمه بهنوش طباطبایی در منزل مادرش منتشر شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مهیار علیزاده از آهنگسازان شناخته شده کشورمان به زودی پروژه نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» را در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد برد.