دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مهران مدیری

مهران مدیری

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال 1403، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا تاجگردون در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره 60 درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این 60 درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این 60 درصد نداشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم مسئولیت ستاد برنامه‌های نوروزی صداوسیما را نیز برعهده دارد خبر داد که مسابقه ترکیبی را با محوریت «جناب‌خان» و البته همکارانی در کنار او در حال تدارک هستیم. سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم مسئولیت ستاد برنامه‌های نوروزی صداوسیما را نیز برعهده دارد خبر داد که مسابقه ترکیبی را با محوریت «جناب‌خان» و البته همکارانی در کنار او در حال تدارک هستیم. همچنین بسیار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خوشرو از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.

خبرگزاری تسنیم

بازیگران پروژه «وتو هم برنگشتی» به کارگردانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در حالی معرفی شدند که مرحله فروش بلیت این اثر نمایشی موسیقایی طی روزهای گذشته آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم

محسن برمهانی معاون سیما اعتقاد دارد مردم در سال 1402 خودشان را در تلویزیون دیدند اما به تحول ساختاری در سیما می‌اندیشد که در سال جدید آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگرچه برنامه آقایان جبلی رئیس سازمان صداوسیما و قائم‌مقامش جلیلی اجرای تحول در سازمان متبوعشان بود و بر مبنای این طرح بسیاری از چهره‌ها دیگر راهی به تلویزیون نداشتند؛ اما ورق چنان برگشت که آواز عباس قادری بازخوانی می‌شود و ایرج خواجه امیری بعد از 45 سال در برنامه نوروزی حاضر شده و برای مخاطبان برنامه فرزاد حسنی ترانه می‌خواند. چهره‌هایی که برای حضورشان بر اساس شنیده‌ها عدد بین 200 تا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیاست دولت رئیسی در باره هنرمندان سفر کرده به آن سوی مرزها، تقریبا شبیه همان سیاست احمدی‌نژاد است. یادمان نرفته که «حبیب» هم به خاطر همین چراغ سبز‌ها به ایران آمد، اما به او اجازه خواندن ندادند و این خواننده محبوب در گوشه‌ای از ایران دق کرد و ُمرد. «معین» و «بهروز وثوقی» پیش کش؛ اجازه کنسرت «عباس قادری» را صادر کنید به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد: «بهروز وثوقی،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مجری تلویزیون گفت: نوروز امسال به هر سلبریتی نازنین برای آمدن روی آنتن 200 تا 800 میلیون تومان حق القدم دادند. یک مجری تلویزیون گفت: نوروز امسال به هر سلبریتی نازنین برای آمدن روی آنتن 200 تا 800 میلیون تومان حق القدم دادند. به گزارش عرشه آنلاین؛ یک مجری تلویزیون گفت: صدا و سیما برای آمدن سلبریتی ها روی آنتن 200 تا 800 میلیون تومان حق القدم داده است!

وب‌گاه خبر آنلاین

موحد سال 1338 مدرک دکتری خود را در رشته حقوق خصوصی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بازگشت چهره‌ها و ماجرای نطق‌کشی، اتکای به کیک‌ها و احمد خطرها، راه‌اندازی 200 کانال انتخاباتی، چند تغییر بی‌جا و به‌جا جزو اتفاقات مهمی است که در 1402 صدا و سیما افتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سحر زکریا در سریال طنز «پاورچین» شاعر بود. طبع شعری بسیار بی‌قریحه‌ای که ورود هر روزنه امیدی را به ذهن و تخیل شاعرانه بسته بود! او می‌گوید: «مسافرت به رشت و شیراز را پیشنهاد می‌کنم.»

وب‌گاه عصر ایران

بریده‌ای از گفتگوی الیکا عبدالرزاقی با علی میرمیرانی را در برنامه 2شات می‌بینیم. الیکا عبدالرزاقی از صحنه اخبار گویی با مدیری خاطره بامزه‌ای را تعریف کرد.