دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مهران مدیری

مهران مدیری

وب‌گاه خبر آنلاین

مهیار علیزاده از آهنگسازان شناخته شده کشورمان به زودی پروژه نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» را در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از تقلید صدای مهران مدیری توسط یوسف تیموری در برنامه اسکار را ببینید. ویدئویی از تقلید صدای مهران مدیری توسط یوسف تیموری در برنامه اسکار را ببینید. اسکار مجموعه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی محمد شریفی و کژال نوری است. در این مجموعه نیما شعبان‌نژاد به عنوان دستیار مجری حضور دارد. این برنامه برگرفته از رئالیتی شویی به نام Taskmaster (کارفرما) است.

وب‌گاه عصر ایران

برنامه اسکار با اجرای مهران مدیری و نیما شعبان نژاد در چهار فصل منتشر شده است. در بخشی ار این مسابقه چالش جالبی برای نیما شعبان نژاد به وجود آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اما این «بحران مخاطب»، صرفا یک رویه‌ی ماجراست، و این تصویر غم‌انگیز، رویه‌ی دیگری دارد که البته پیوند تنگاتنگی با بحران مخاطب دارد و آن چیزی نیست جز: بحران تولید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

18 دی ماه سال 92، حادثه تلخ انفجار در پشت صحنه سریال «معراجی‌ها»، منجر به کشته شدن پنج نفر شد و غم بزرگی را در میان اهالی هنر بر جای گذاشت. 10 سال از بزرگترین پروژه حادثه‌ساز تلویزیونی «معراجی‌ها» می‌گذرد؛ اتفاقی که انفجار در پشت صحنه آن پنج تن از اهالی سینما را به کام مرگ کشاند. حالا بعد از گذشت یک دهه این بار در سریال الف‌ویژه «سلمان فارسی» شاهد حادثه دلخراش دیگری هستیم که به مرگ...

وب‌گاه عصر ایران

ویدئویی از تقلید صدای مهران مدیری توسط یوسف تیموری در برنامه اسکار را ببینید. اسکار مجموعه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی محمد شریفی و کژال نوری است. در این مجموعه نیما شعبان‌نژاد به عنوان دستیار مجری حضور دارد. این برنامه برگرفته از رئالیتی شویی به نام Taskmaster (کارفرما) است.

وب‌گاه عصر ایران

بخش‌هایی از خاطرات سروش صحت از زمان ورودش به دنیای حرفه‌ای سینما و تلویزیون مورد توجه کاربران قرار گرفت. سروش صحت از خاطرات ورودش به دنیای حرفه‌ای سینما و تلویزیون گفت و اینکه سال 76 برای حضور در یک برنامه تلویزیونی، در تست بازیگری مهران مدیری شرکت کرده بود.

وب‌گاه عصر ایران

بخشی از قسمت جدید برنامه اسکار را می‌بینیم که در این قسمت مدیری و نادر سلیمانی شوخی‌های متفاوتی با یوسف تیموری می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فصل سوم مسابقه خانگی «اسکار» به‌دلیل برخورداری از موقعیت‌ها و اتفاقات بی‌شمار خنده‌دار، با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از تیپ متفاوت دختران ایرج نوذری در کنار پدرشان منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

در بخشی از برنامه اسکار شرکت کنندگان خود را مانند غذا توصیف می‌کردند. فرناز رهنما از نیما شعبان نژاد پرسید شما چه غذایی بودید و گفت خاویار، ولی با خنده مهران مدیری روبرو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرعلی نبویان مجری خوش چهره سابق تلویزیون، مهمان برنامه اسکار مهران مدیری بود و حاضر جوابی‌اش در این برنامه مقابل نیما شعبان نژاد تعجب مهران مدیری و دیگر حاضران را در پی داشت. این بخش از برنامه که وایرال شده را می‌بینید. امیرعلی نبویان مجری خوش چهره سابق تلویزیون، مهمان برنامه اسکار مهران مدیری بود و حاضر جوابی‌اش در این برنامه مقابل نیما شعبان‌نژاد تعجب مهران مدیری و دیگر حاضران را...

وب‌گاه عصر ایران

پاسخ سریع و درست امیرعلی نبویان به سوال سخت در برنامه اسکار باعث عصبانیت نیما شعبان نژاد و تعجب مهران مدیری و تشویق حاضرین شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرار بود رضا رشیدپور در تابستان امسال به تلویزیون بازگردد که با مخالفت افراد متعددی مواجه شد و حالا در شبکه نمابش خانگی برنامه خود را اجرا خواهد کرد این در شرایطی است که این اتفاق برای بسیاری از مجریان تلویزیون نیز رخ داده است و آن‌ها پس از جدا شدن از تلویزیون به صورت مستقل برنامه خود را ساخته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با انتشار خبر فوت دو هنرور هنگام فیلمبرداری سریال سلمان فارسی، گزارش حادثه قطع شدن انگشت کوچک مهران مدیری در صحنه فیلمبرداری سریال قلب یخی منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

امیرعلی نبویان بازیگر سینما و نویسنده در برنامه اسکار در پاسخ به سوال مهران مدیری بدون تردید جوابی داد که تعجب بازیگران حاضر را به دنبال داشت.