پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

مهری خط خورد، لوکاس در لیست پرسپولیس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مهری خط خورد، لوکاس در لیست پرسپولیس

کارلوس گاریدو اسامی 12 بازیکن ذخیره تیم پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب قابل انتظار تیم پرسپولیس در حالی اعلام شده که شاید مهمترین سورپرایز در فهرست سرخپوشان باشد، جایی که لوکاس ژوآئو در بین بازیکنان ذخیره پرسپولیس حضور دارد تا همراه با عیسی آل‌کثیر مهمترین بازیکن تعویضی این تیم لقب بگیرند. این در حالی است که لوکاس تمرین چندانی همراه با قرمزها نداشت، اما در نهایت موفق شد نظر گاریدو را جلب کند.

این در حالی است دیگر خرید جدید تیم پرسپولیس، سعید مهری، از فهرست بازی خط خورده و امروز همراه با سه بازیکن دیگر از روی سکوها دیدار تیم پرسپولیس و الاهلی را از نزدیک تماشا خواهد کرد. مرتضی پورعلی گنجی دیگر بازیکن خط خورده است که البته او به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش جای ندارد.

نکته جالب اینکه کارلوس گاریدو از مهرشاد اسدی و امیررضا رفیعی به صورت همزمان در لیست خود استفاده کرده است. فرشاد فرجی، سمیر حبوباتی و سهیل صحرایی سه بازیکن دفاعی پرسپولیس محسوب می‌شوند که شاید شانس چندانی هم برای بازی به عنوان یار تعویضی نداشته باشند.

امید عالیشاه، سعید صادقی، میلاد سرلک، محمد خدا بنده‌لو و یاسین سلمانی، پنج هافبک سرخپوشان هستند که در این بین استفاده از سرلک در لیست بازی هم جالب توجه است، چراکه او اخیرا به تمرینات این تیم اضافه شده است.