شنبه 29 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

معاون دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از جذب محققان پسادکتری در حوزه های تحقیقات کاربردی، علوم بنیادی و پروژه های صنعتی در سال 1402 خبر داد.‌

قم - دبیر علمی همایش کتاب سال حوزه از برگزاری مراسم اختتامیه این همایش با معرفی و تجلیل از 48 اثر منتخب خبر داد.

قم - آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه از حضور مردم به ویژه جوانان در مراسم معنوی اعتکاف و همچنین عوامل ستاد اجرایی آن تقدیر کرد.

رشت - بر اساس جدیدترین رتبه بندی، دانشگاه گیلان در فهرست 10 دانشگاه برتر وزارت علوم قرار گرفت.

معاون وزیر بهداشت گفت: سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و تبریز رتبه های اول تا سوم کشوری را در رتبه بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نظام رتبه‌بندی جهانی وبومتریک 2023 کسب کردند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی به رئیس‌جمهور پیرامون عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامه نوشت.

دانشجویان خارجی دانشگاه خوارزمی که درخواست خروج و مراجعت داشته و قصدشان خروج پیش از تعطیلات نوروزی است و مشکل اقامتی ندارند، تا چهارشنبه 3 اسفند 1401 برای تحویل مدرک فرصت دارند.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر نشان دادند در عرصه‌های علمی در جایگاهی برابر و حتی برتر قرار دارند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از جذب نیروی امریه سربازی در این دانشگاه برای اعزام اردیبهشت ماه 1402 خبر داد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر گفت: قرار است انستیتویی در دانشگاه راه اندازی و به حوزه هوشمندسازی اختصاص داده شود که بتواند طرح های مرتبط با حوزه پژوهشی و کسب و کار را مدیریت کند.

با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی، برای نخستین بار دوره کاردانی فنی مکانیک - تعمیر و نگهداری گیربکس، در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: 50 تن از ائمه جماعت دانشگاه‌های استان تهران در دوره آموزشی وساطت ازدواج شرکت کردند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام در پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در هفته اول اسفندماه 1401 خبر داد.

شصت و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) 27 بهمن ماه 1401 به صورت الکترونیک برگزار می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با اشاره به عفو اخیر مقام معظم رهبری گفت: کلیات عفو عمومی در حوزه دانشجویی و دانشگاه از سوی ریاست جمهوری به وزیر علوم ابلاغ شده است.

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تاکید کرد: ملت ایران با ایمان و اتکال به قدرت لایزال الهی قدرت خود را به رخ دشمنان کشید و خواب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را آشفته کرد.