دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت از بهره برداری از بیش از 2800 تخت خوابگاهی جدید و 80 سوئیت خوابگاه متاهلی در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن ماه؛ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب عظیم و شکوهمند اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات پرداخت پاداش (عیدی) 1402 کارکنان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه را اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به ظرفیت های جدید خوابگاهی از آماده سازی 450 ظرفیت جدید خوابگاهی برای دانشجویان خبر داد.

همکاری برخی نهادها، شرکتها و اتحادیه ها با دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه صلاحیت حرفه ای مورد بررسی قرار گرفت.

طرح های دانشجویی و فرهنگی 20 دانشگاه علوم پزشکی با حضور وزیر بهداشت و به صورت ارتباط مجازی افتتاح شد.

مجوز گذراندن خدمت سربازی سه نفر در قالب امریه (غیر هیات علمی) برای بخش های تابعه دانشگاه پیام‌نور، در شهر تهران از سوی وزارت علوم صادر شد.

قم - مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای از همه اقشار ملت شریف و فهیم و انقلابی ایران اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن دعوت به عمل آورده است.

وزیر علوم بر توانمندسازی دانشجویان در دوران دانشجویی تاکید کرد و گفت: باید به دانشجویان میدان داد و از توانایی های آنان در زمینه‌های مختلف استفاده کرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان از برگزاری نخستین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه با گذشت چهاردهه از انقلاب اسلامی، پیشتازی در پژوهش و فناوری به جامعه پزشکی تعلق دارد، گفت: بسیاری از دستاوردها در سایه انقلاب محقق شده است.

سازمان امور دانشجویان حداقل نمرات مدرک زبان در سامانه سجاد و سخا را برای صدور معافیت تحصیلی، اعلام کرد.

مهلت ثبت نام آخرین دوره پذیرش دانشجو با آزمون اختصاصی در پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر تمدید شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی شرایط شرکت دانشجویان علوم پزشکی مهمان در آزمون های جامع علوم پزشکی را اعلام کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از مختومه شدن 75 درصد پرونده‌های انضباطی دانشجویان در وقایع پاییز 1401 خبر داد.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: طبق اعلام رایزن علمی ما در ترکیه تا این لحظه مورد فوتی و یا مصدومی از دانشجویان ایرانی واقع در مناطق زلزله زده ترکیه گزارش نشده است.