دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت سند تحول و تعالی برای تحقق دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی و سرآمد و پاسخگو معطوف تلاش می‌کند.

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به برنامه های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: برای رفع کمبود 15 هزار ظرفیت خوابگاهی در گروه علوم پزشکی نیازمند مشارکت خیرین هستیم

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش عالی مایه مباهات و از افتخارات بزرگ ملی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: در راستای تخفیف مجازات و فرمان عفو مقام معظم رهبری و نیز سیاست‌های اصولی دانشگاه مقرر شد، کمیته های انضباطی تجدیدنظر با نگاه رأفت اسلامی عمل کنند.

معاون امور مجلس و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اخراج برخی اعضای هیات علمی را به دلیل اعتراضات در پی وقایع اخیر را تکذیب کرد.

قم - مدیر حوزه‌های علمیه در پیام‌های جداگانه حادثه غم انگیز و دلخراش زلزله، در برخی از استان‌های ترکیه و سوریه را به رئیس سازمان امور دیانت ترکیه و وزیر اوقاف کشور سوریه تسلیت گفت.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بیانیه‌ای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، جهاد آگاهانه و بصیرت‌مندانه را تکلیفی مسلم برای جبهه مردمی انقلاب اسلامی و نهادهای فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه تهران به معاون دانشجویی دانشگاه ابلاغ کرد تا پرونده‌های انضباطی تشکیل شده در پی حوادث اخیر، بررسی مجدد شوند.

رئیس دانشگاه آزاد در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.

سامانه «قلک شهریه» در اختتامیه بیست و سومین اجلاس سراسری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

معاون ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه کنکوری شورا تا تکمیل شدن «افزایش قطعی سهم سوابق تحصیلی تا 60 درصد» ادامه خواهد داشت یعنی تا سه سال آینده این فرایند ادامه دارد.

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: از همه مردم عزیز تقاضا می کنم که با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و صدایشان را به گوش جهانیان برسانند.

رییس دانشگاه تهران گفت: باور داریم دانشکده بیوتکنولوژی می‌تواند محل مناسبی برای نگهداشت نخبگان و بروز ابتکارات و نوآوری‌های آنها در کشور باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به سه مؤلفه اعتقادی، علمی و اخلاقی اساتید، گفت: اگر این سه ویژگی به همراه تبعیت و یادگیری باشد، رشد حاصل می شود.

بر اساس آخرین فهرست دانشگاه های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت 935 دانشگاه خارجی از 65 کشور مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ورودی های سال تحصیلی 2024-2023 هستند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: دانشجویان علوم پزشکی به عرصه خدمات مناطق محروم وارد شوند و باید زمینه این کار در دانشگاه ها ایجاد شود.