جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بیانیه‌ای گفت: مسائل سیاسی نمی‌تواند مانع اجتماع مشترک کشورها برای مسائل محیط زیستی شود.

رئیس منطقه 17 پلیس راهور تهران بزرگ، از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بزرگراه چراغی خبر داد و گفت: این سارق قبل از فرار دستگیر شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کشورهای توسعه یافته در قبال نابودی محیط زیست پاسخگو باشند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: شروری که روز گذشته پس از قدرت نمایی و جراحت شهروندی از محل متواری شده بود، دستگیر شد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز وزش باد و گردوخاک برخی مناطق کشور را فرا گرفت و شعاع دید افقی در غرب را به 1000 متر کاهش داد.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: از 18 شهریور اگر در محدوده طرح ترافیک خودروی دودزا و دارای نقص مشاهده شود، معاینه فنی‌اش توسط پلیس ابطال می شود.

متأسفانه در طول سال‌های اخیر، تعداد بسیار زیادی از سرقت ها از منازل و خانه‌های افراد صورت میگیرد؛ به دلیل اینکه برخی افراد کالاهای قیمتی و وجوه نقدی را داخل منازل خود نگهداری می‌کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با نماینده عربستان گفت: هر دو کشور پتانسیل‌های مختلف در حوزه حفاظت از محیط زیست دارند.

بر اثر رانش زمین در جنوب شرقی پرو، یک قطار باری از ریل خارج شد که بر اثر آن، یک کارگر جان باخت و دو کارگر دیگر مجروح شدند.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام از تحویل 1278 واحد مسکونی به وزارت راه و شهرسازی در 5 استان زنجان، سمنان، یزد، اردبیل و قزوین خبر داد.

سمنان - جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک زن به جرم کلاهبرداری در سمنان خبر داد و گفت: این فرد به مدت 10 سال متواری بوده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با وزیر محیط زیست سنگال گفت: آماده انتقال دستاورهای محیط زیستی خود به سنگال هستیم.

دادستان کل کشور گفت: پدیده‌ها و رفتارهای مجرمانه پرتکرار و نوظهور باید شناسایی شود و دادستانی باید نظام جدید تقویتی فرهنگی و اجتماعی در زندان و بیرون از زندان را مدنظر قرار دهد.

دادستان مرکز استان خوزستان گفت: با توجه به وقوع چند فقره اخلال در نظم عمومی، درگیری طایفه‌ای و قتل در مناطق حاشیه‌ای اهواز، تعدادی از عوامل اصلی و محرکین، شناسایی و دستگیر شدند.

کانون وکلای دادگستری مرکز برای معرفی وکیل تسخیری در رابطه با پرونده سازمان منافقین اعلام آمادگی کرد.

مشاوره رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در اجلاس بین‌المللی مقابله با توفان‌های گرد و غبار نمایندگان 50 کشور بر موضوع بسیج منابع مالی کشورها برای حفاظت از محیط زیست تاکید کردند.