جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

اهواز - هوای 9 شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی هوا قرار گرفت.

خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در آزادراه «خرم زال» خبر داد.

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد طی 5 روز آینده خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از 42 میلیون انواع ارز غیرمجاز و تقلبی در مرزها از دلالان ارزی در طول مراسم اربعین خبر داد.

اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور باری فعال در امر قاچاق و 150دستگاه کولر گازی خبر داد.

سخنگوی ستاد اربعین هلال‌احمر گفت: امدادگران و داوطلبان هلال احمر در طول مدت پیاده روی اربعین، بیش از 3 میلیون و 740 هزار خدمت امدادی، درمانی و بشردوستانه به زائران ارائه دادند.

دارالخلافه تهران رقبات و واقفان زیادی داشت. بیشتر واقفان افراد متمول و نیات آنها هم بیشتر جهت برگزاری مراسم تعزیه در محرم یا هزینه روزمره مساجد بود. این واقفان و نیتشان در کتابی معرفی شده است.

شاهرود - رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود با بیان اینکه هر گونه دست اندازی به قله شاهوار ممنوع است، گفت: میراث فرهنگی با هرگونه فعالیت معدن بوکسیت شاهوار مخالف است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به رشد مهارت آموزی با شبکه آموزش گفت: امروز دیگر باید از حافظه محوری عبور کرد و به سمت مهارت‌آموزی گام برداشت.

یک فعال محیط زیست از توزیع بیش از 10 هزار بذر درخت سدر در میان زائرین اربعین خبر داد.

مسئولان قضائی استان تهران، به همراه مدیرکل زندان‌های استان تهران و هیات قضائی به صورت چهره به چهره با مددجویان حاضر در ندامتگاه تهران بزرگ ملاقات کرد.

یک هواپیمای کوچک در جریان نمایشگاه هوایی بورگوند در مرکز مجارستان سقوط کرد که در نتیجه آن 2 نفر جان خود را از دست دادند.

برگزاری تورهای ارزان قیمت زمینی از موارد مطرح شده از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دیدار با وزیر اکولوژی، ازبکستان بود.

گرمسار - فرمانده انتظامی گرمسار از کشف سه میلیارد و 280 میلیون ریال کود احتکار شده در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر از آمادگی ایران برای ارسال محموله بشردوستانه به مراکش خبر داد.

اصفهان - شهردار اصفهان گفت: شهر اصفهان به کمیته ابتکار احیای جاده ابریشم کمیته آسیا و اقیانوسیه سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی با نام UCLG ASPAC BRLC پیوست.