جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

سرپرست بازرسی امور اقتصادی و دارایی سازمان بازرسی کل کشور از تدوین برنامه بازرسی کلان برای رصد و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های متولی صدور الکترونیکی مجوزهای کسب و کار خبرداد.

سرویس‌های اورژانس اعلام کردند که دست‌کم چهار نفر یکشنبه شب بر اثر برخورد یک قطار شهری در نزدیکی بارسلون هنگام عبور از خطوط راه‌آهن کشته شدند.

پارک کردن مقابل پارکینگ منازل تخلف حساب می‌شود و می‌توان هم آنرا گزارش داد و هم نسبت به آن شکایت کرد.

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 132 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است و در وضعیت نارنجی قرار دارد.

«خوشینان علیا» روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه با جمعیتی حدود یک هزار نفر بوده و فعالیت عمده مردم این روستای اکثراً دامداری و کشاورزی است.

کرمانشاه - سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: دولت به دنبال ارزان‌ترین روش در نهضت ملی مسکن است.

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوشنبه بیستم شهریور با میانگین 117 وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.‌

مدیرکل کمیته امداد استان تهران روش‌های مشارکت در پویش شور عاطفه‌ها را اعلام کرد.

مدیرکل فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی درباره افزایش اردوگاه‌های ملی دانش آموزی و سهم امور پرورشی در برنامه هفتم توسعهارائه داد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: دمای هوا در نوار شمالی کشور امروز بین 3 تا 6 درجه کاهش می‌یابد.

تبریز - رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی به جو منطقه، دمای هوا کاهش یافته و بارش‌های رگباری استان را فرا می‌گیرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بخش قابل توجهی از کتاب‌های درسی با اجرای آزمایشی و بررسی‌های محتوایی منتشر شده است.

پرواز ایرچاینا از چنگدو، در استان سیچوان چین، بعد از ظهر یکشنبه پس از آتش گرفتن موتور سمت چپ آن در سنگاپور فرود اضطراری کرد.

سنندج - رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از بازداشت قاتل شهروند سنندجی در کمتر از 2 ساعت در سنندج خبر داد.

هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران بر لزوم مشارکت جمعی کشورها برای داشتن هوا و زمین پاک تاکید کرد، گفت: گرد و غبار یک مسئله فرامرزی است که رفع آن به مشارکت جمعی همه کشورها نیاز دارد.

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بالغ یک هزار و 400 دبیر و هنرآموز پس از طی مراحل قانونی ارزیابی تکمیلی به مجموعه تعلیم و تربیت استان خواهند پیوست.