جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

سمنان - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 392 نوآموز اتباع خارجی در استان دوره آمادگی پیش از مدرسه فرا گرفتند.

ورامین - رئیس اورژانس استان تهران از تصادف سه خودرو در جاده چرمشهر ورامین خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان باخته و دو نفر مصدوم شدند.

معاون گردشگری گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به در پیش بودن 3 پیک سفر، سفرها در سراسر کشور تا 15 مهرماه ادامه یابد.

در دیدار معاون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با دبیر ستاد ملی مدیریت پدیده گرد و غبار ایران و مدیرکل دفتر مقابله با بیابان‌زایی چین، بر توسعه همکاری‌ها برای مبارزه با گرد و غبار تاکید شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به شرایط نامطلوب جنگل‌های زاگرس به دلیل کمبود آب و آفاتی که به این جنگل هجوم آورده‌اند، از فائو انتظار داریم که در این رابطه به ما کمک کند.

محسنی اژه‌ای گفت: مردم از ما توقع و انتظار دارند که دادستان آن‌ها باشیم؛ مردم حق دارند از دیدن برخی مفاسد اقتصادی ناراحت شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق موتور سیکلت حرفه‌ای و سابقه‌دار محدوده باقرشهر خبر داد و گفت: متهم تاکنون به دو فقره سرقت اعتراف کرده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: قرار جلب به دادرسی چهار نفر از مقصران حادثه مرکز نگهداری از معلولان نیلوفران آبی بوشهر صادر شد.

بارش باران چند روزی است شمال کشور را فرا گرفته و در شبانه روز گذشته نیز ادامه یافت و میزان آن در آستارا به مرز 100 میلی متر رسید.

سازمان زمین شناسی آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که آتشفشان Kilauea در جزیره بزرگ هاوایی بعد از ظهر یکشنبه شروع به فوران کرد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: قرعه‌کشی ارجاع پرونده‌ها میان کارشناسان راهی برای انتخاب عادلانه کارشناسان جهت کارشناسی پرونده‌های قضائی است.

20 شهریور سالروز تغییر نام این شهر از استرآباد به گرگان به عنوان «روز گرگان» نامگذاری شده است.

تعدادی سنجاق مفرغی در موزه گوهر و آرایه های تاریخی وجود دارد که احتمال می‌رود، برای نذر ساخته شده باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری یک سارق کابل برق و تجهیزات مخابراتی با 30 فقره سرقت خبر داد.

اصفهان - کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ثبت دمای 40 درجه در این کلانشهر در بیستمین روز شهریور ماه خبرداد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز گردوخاک گسترده به برخی شهرهای استان مازندران و گلستان نفوذ کرد و شعاع دید افقی را در برخی مناطق به 300 متر کاهش داد.